Môžem mať zapal priedušiek? A nemám lekára..

Príspevok v téme: Môžem mať zapal priedušiek? A nemám lekára..
tiara224

Ahojte,
pred týždňom som veľmi prechladla, celý týždeň som sa s tým mordovala, ale už to (konečne) pomaly prechádza. Trápi ma však silný kašeľ, ktorý začal už niekedy v pondelok, a stále sa mi nezlepšuje. Je to produktívny kašeľ s vykašliavaním. Asi nie je normálne, keď kašeľ trvá tak dlho však? Mama tvrdí, že mám zapálené priedušky.
Skúšala som na to Stoptusin, využívala som celý sirup, potom pijem stále cibuľový čaj, jem veľa vitamínov...
Nemôžem ísť ani k lekárovi, lebo ho mám v meste, kde študujem, a teraz som doma.
Myslíte že to môže byť zápal priedušiek?
A neviete mi poradiť nejaké lieky alebo domáce recepty na kašeľ?

knaja

Chod teda na pohotovost. Praveze aspon tu v okoli je velmi rozsireny zapal priedusiek a co je horsie, ze aj zapal pluc a ze su dost take skryte aj bez teploty a niektorych priznakov. Kaslat v takom pripade budes este dost dlho, kym sa to vycisti. Utekaj na pohotovost a povedz o tazkostiach, mozno ta poslu na RTG.

tiara224

kurnik a ja som to mlieko pila :D
no mama si bola odkiaľsi zohnať lieky tak mi doniesla atb :) a ACC long :P
ďakujem pekne za rady :)
a ja si neviem aj tak vynachvaliť cibulovy čaj :)

ni-ka

deria- no neviem, ja mam zapalene priedusky tak trikrat do roka, ale tato kombinacia je masaker...mlieko ma este viac zahlieni a med drazdi este viac na kasel...toto myslim ze pomoze skor pri suchom kasli ale pri prieduskovom urcite nie...

prieduska

Lekarnik ti dal stoptusin lebo ak si mu povedala ze ta nuti na kasel a kasles dlho tak len to mu napadlo, ze kasel treba tlmit. Ale pravdepodobne sa nepytal aky typ kasla mas.
A prijimaj dostatok tekutin, tie tiez napomahaju zriedovat hlieny.

redka

Skus si zohnat NAC... Nasla som na nete aj sumivy... Alebo drahsi acc long... Pomaha rozpustat hlieny a tym sa ich telo zbavi... Tym stoptusinom akurat potlacis cistiaci proces....

ni-ka