Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bola som jeden večer vonku a otec ma chce vyhodiť z domu

Príspevok v téme: Bola som jeden večer vonku a otec ma chce vyhodiť z domu
Elena224

prosím vás ja som zúfalá, neviem čo mám robiť.
mám dvadsať rokov a študujem na VŠ. žijem so svojou mamou, nevlastným otcom a bratom.
a čo sa stalo, skončil nám semester, ja som prišla domov, a zamilovala som sa. toho chalana poznám už dlhšiu dobu, ale teraz som to začala takto cítiť. keďže sme dlhú dobu boli len známi, tak sme teraz začali chodiť von. nechodíme spolu, len sa schádzame, a on asi proste čaká, ako sa to vyvinie, a ja čakám na jeho kroky. to je ale nepodstatné, no včera sa niečo stalo. zavolal ma von okolo 10 večer, keď mama už spala, tak som len otčímovi oznámila, že idem von, a šla som. čo sme robili? sedeli sme v jeho aute a pozerali film. nič viac. o chvíľu som našla zmeškaný hovor od mamy, tak som jej napísala sms, že som v poriadku, nech sa nebojí. dve hodiny sme pozerali film, porozprávali sme sa a šla som domov, prišla som asi o 1. po ceste domov som si našla kopu zmeškaných hovorov a správ od mamy. ked som prišla domov, mama mi riadne vynadala a taaak, on už ležal. dnes sa so mnou otčím nebavil, tak som šla za mamou do práce a uzmierila som sa s ňou. domov sme už šli spolu a ako zvyčajne. ked sme ale prišli domov, on ma ďalej ignoroval. za chvilku prišiel za mamou a povedal, že nechce, aby som tu bývala, a použil pri tom jeden velmi škaredý vulgarizmus. na čo sa ma mama zastala a povedala že ak mam ja odísť tak odíde aj ona. Prosím vás, ja neviem čo mám robiť. čo mám robiť? mohla by som ísť ku babke, ale mama to nechce dovoliť, ale zároveň nechcem, aby kvoli mne mala aj ona problémy, alebo aby sa rozviedla. čo mám robiť?

paralela