Medzierka medzi zubami

Príspevok v téme: Medzierka medzi zubami
Chaella

Zdravím, mám 20 rokov a odmalička problém s medzierkou medzi prednými hornými zubami. V súčasnosti je asi 1mm široká. Chcela by som si ju dať opraviť fazetami, ale su názory blízkych ludi že si to nemám dať a ničiť si zuby.
Aký máte nazor na medzierku medzi zubami? Vy, čo ju máte obmedzuje Vás to v v kariére?

Chaella

Brala som to ako niečo,čím som kvázi výnimočná, ale už som začala aj rozmýšľať nad tým či to nejako neovplyvní môj pracovný život. Študujem síce vedný odbor a tam sú rôzni ľudia,ale i tam musia vyzerať reprezentatívne a viete ako je to v dnešnej dobe pri zamestnávaní (najmä žien)- má, čo do toho hovoriť i výzor.

yyly

Medzierka je uzasne sexy.Vsimni si kolko hercov ju ms a neriesia to. Moja dcera tiez a je s tym naopak spokojna a je si vedoma, ze si to ludia vsimnu . Berie to naopak ako svoj image. Skus nad tym rozmyslat podobne aj ty.

Chaella

Ďakujem vám za vaše názory :) ..strojček ma napadol ako prvý ale zubná lekárka mi ho neodporučila, lebo mám ostatné zuby rovné a pekné a že by som si ich strojčekom len zničila, a preto zostala bud výplň (čo by bolo ohromne neesteticke) alebo fazety.

rhea

v prvom rade podla mna ako tu bolo napisane, konzultovat na ortodoncii a az potom fazety, ak by to neslo so strojcekom.... donicis si zuby s fazetami a strojcek by si chvilu vydzrala a mas to na cely zivot svoje prirodzene, nahodou by ti to aj zle urobili.... ja nelutujem, ze mi to robili, ale nevyzera to na tebe zle, to je pravda... a doktor vie, ci ti to so strojcekom pojde alebo nie, ved na to ortodoncia je..

SonkaSrnka

dnes to nemusí byť žiadny problém... pozri sa len na Judit Bárdos alebo Jaggerovu dcéru :) máš pekné pery, na tebe je to podľa mňa zaujímavé..ale keby ti to skutočne vadilo fazety sú trvalejšie riešenie ako strojček, tým to vôbec nemusí ísť, poznám také prípady :)

rhea