Je to spravne?

Príspevok v téme: Je to spravne?
martinnn

Ahojte, neviem ani ako zacat, ale potrebujem nejake nazory na moj zivot. Viem, znie to mozno divne, a som tiez nazoru, ze by sa clovek nikdy nemal riadit niekym inym, ale robit veci po svojom tak ako uzna on za vhodne a ako mu to vyhovuje. No niekedy vsak potrebujeme radu a prave ja ju teraz potrebujem. Mam 21 rokov, a nechcem svoj zivot prezit nudne a premarnit ho, a potom neskor to lutovat. Studujem na vysokej skole v zahranici, ktora je pre mna dost narocna a vela volneho casu popri studiu nemam. Niekedy zavidim kamaratom, ktori studuju u nas na slovensku pisu mi ako sa zabavaju a ja sedim do 10 vecer casto aj cele vikendy nad knihami, lebo je toho niekedy fakt velmi vela. Problem je, ze to vsetko dost velmi prezivam a bojim sa neuspechu, ze to nezvladnem, nespravim skusky, vyhodia ma. Ostatni kamarati, ktori boli na tom ovela horsie si veselo studuju a davaju jednu skusku za druhou bez najmensich problemov. Ked pridem domov hnevaju sa, ze nie som s nimi, ze si nenajdem aspon hodinku cas, ale oni nejak nevedia pochopit, ze mam toho ovela viac ako oni. Nemam sa na skusku naucit 20 A4iek a mam hotovo. A este mi idu hovorit, ake to maju oni tazke. Aj ked viem ako to je, dost ma to depta, a citim sa byt podstatne horsi ako oni. Nejde mi nejak o to byt lepsi ako niekto, len proste ma to trochu mrzi, ze im to ide ako po masle, a ja sa trapim a trapim... Zatialco ja sa tvrdo ucim, oni behaju po vonku nove zazitky, a moje ucenie niekedy aj tak nema vyznam, lebo velke stastie nemam a dost casto sa stava, ze dostanem na pisomkach skupiny, ktore mi nesadnu, pritom tie druhe by som vedel aj na plny pocet. Dalsia vec, co ma trapi a neviem, ci robim dobre. Tyka sa to zien, do teraz som nemal ziaden vztah ani nic ine, proste nie som typ cloveka, ktori sa vrhne hned na nejaku sympatickejsiu damu, uzil si a dovidenia. Nijak by ma to nenaplnalo, kamarati si zo mna obcas aj robia srandu, ja si z toho sice nic nerobim, len m