Peniaze v spolocnej domacnosti, vdova s dcerou studentkou a novy partner

Príspevok v téme: Peniaze v spolocnej domacnosti, vdova s dcerou studentkou a novy partner
balalinda

som vdova so studujucou dcerou, pred 5 rokmi sa ku nam nastahoval moj partner. vedieme spolocnu domacnost. Partner sa financne spolupodiela na strave a byvani necelou polovicou, a vsetky ostatne vydaje si financujeme kazdy sam. To znamena odievanie, aktivity, skola, telefony, poistky, telka, volnocasove aktivity, skolske vylety a tak. zaujima ma, ako je to u tych, co sa druhykrat zosobasili a maju aj deti z povodnych vztahov, co sa tyka penazi. Ci novy manzel sa financne podiela aj na potrebach deti, ktore nie su jeho? totiz, financne som vyzmykana, zijem od vyplaty k vyplate. Problem je v tom, ze raz za cas chce ist so mnou partner sam niekde na vikend, s tym, ze to chce zaplatit, a ja ale nechcem nikam ist. Citim sa frustrovana, ze nemozem dcere kupit novy kabat, alebo nove topanky, a nebavi ma vtedy nikam ist, a citim sa byt ponizena, ze partner mi chce zaplatit vikendovy pobyt s nim, ale nevidi, ze nestiham financne tahat domacnost.

kafe

ahink, toto tam nevidím. Kdesi inde kočka písala, že ju priateľ pozýva na výlety, víkendový vellnes s tým, že všetko platí on.. a odmietala to. Mne sa nezdá, že by ju využíval. Ale neviem.

ahink

Ahoj kafe.