Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Mala by som sa sním rozísť?

Príspevok v téme: Mala by som sa sním rozísť?
pink_rose

Ahoj, s priateľom sme spolu takmer 4 roky, mám 21r, v poslednej dobe sa vôbec necítim šťastná, každé ráno prvá myšlienka smeruje k tomu, či s ním chcem ešte byť. Sex s nim ma prestal baviť už úplne, musím sa do všetkého nútiť a strašne ma to štve. Snažím sa mu aj vyhýbať, strašne by som chcela byť sama, no neviem ako mu to povedať. Asi je to aj preto, že ja študujem a on nie, ma už dávno po strednej, no nesnaží sa ani pracovať. stále sa snaží byť so mnou, každú chvílu byt pri mne. niekedy si prajem, aby som doňho bola taka zalubená aj ja, no nejako to uz necitim. mam jednoducho pocit, že som mohla byť niekde ďalej a on ma brzdí... no na druhej strane je to dobry chlap a ludia aj cela rodina nas už poznaju len spolu....čo by ste robili vy, často mu vravím,že sa nudim a že chcem skvely život so zažitkami no stále je to o tom istom, hrzoná nuda a stereotyp..
mam poslednu sancu ujst, kým nemame spolocne byvanie alebo uver... alebo mam sa pokusit to zmenit? lebo on sa nezmení, tom som si istá....

kafe

ten, ehm, chlap sa aj niekedy plánuje postarať sám o seba alebo chce žiť večne u rodičov? Dobrý chlap je naprd, keď z neho neni žiadny osoh, nemá záujem nie že napredovať ale ani robiť.. uf. To je silná káva.
Žiadna posledná šanca neexistuje a ujsť môžeš aj zo spoločného bývania, manželstva, z úveru asi nie, ten ťa dostihne všade :) Si slaboch priznať SAMA SEBE realitu? Lebo toto, čo máš evidentne NECHCEŠ, len si posera. Tak sa nauč byť normálny človek, stáť si za svojim a aj ísť za tým čo chceš.. neboj, priateľ to predýcha.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING