Brigádovať alebo nie?

Príspevok v téme: Brigádovať alebo nie?
nerozhodná

Ahojte, dúfam, že mi aspoň poviete názor na celkovú situáciu, pretože neviem, ako sa mám rozhodnúť..
Tak mám priateľa už vyše dvoch rokov, on pracuje a ja študujem. Zarába celkom dobre a dal by mi aj posledné. Moja rodina je taká finančne priemerná,nemám zas všetko, po čom túžim, ale rodičia by mi dali aj to posledné. Chodím na internát a je to trochu finančne náročné. Tak chcem byť trocha užitočná a chcem ísť brigádovať. Problém je aj v tom, že moja mamina mi posledné mesiace vraví, že nemám upratovať v sobotu, že ona si uprace cez týždeň, proste keď prídem, nemusím nič robiť. Za ten čas, ako som cez týždne na internáte som upratovala doma možno 4-5 krát. Mám brata, samozrejme brat si myslí, ako sa ja mám na internáte dobre, že mám zaplatenú stravu (čo má aj on v škole, ešte aj doma i môže zobrať čo chce a býva s našimi), no nevie pochopiť, že keď niečo chcem, napríklad nejakú minerálku alebo sem tam nejakú sladkosť, tak ja si to musím kúpiť a nemám to doma ako on. Stále mi vyčíta, že sa sťažujem, že nemám peniaze, čo nie je pravda a vraví, že ja musím mať peňazí až-až. Popravde by som si to s ním kľudne vymenila, lebo sú aj situácie, kedy prídu nečakané výdavky, či už prefocovanie materiálov, zaplatenie internetu a podobne, no jemu sa to nedá vysvetliť. Ja som už naozaj unavená z toho, že mi stále vyčíta niečo ohľadom peňazí, ohľadom toho, že doma nič nerobím.. Občas mi niečo kúpi aj priateľ, keď mám(e) nejaký sviatok a aj to mi brat vyčíta, že ja mám všetko ZADARMO. pritom aj keď má priateľ sviatok, tak aj ja mu musím niečo kúpiť. Ale to už môj brat nevidí. Tak som už dávno hľadala brigádu cez víkend, aj keď by som musela obetovať čas s priateľom, ktorý si taktiež našiel po víkendoch prácu, ktorá ho k tomu ešte aj baví a pracuje len preto, aby som ja nemusela brigádovať. No nechcem, aby mi stále bolo doma niečo vyčítané. A tak som si našla, v jednom bare, kde by som robila každý víkend, pi