Prehra penazi

Príspevok v téme: Prehra penazi
kuko90

zdravim, mam 23 rokov a som student studujuci v holandsku...mam pravdepodobne problem s hranim pokru...zacalo to ked som sa sem prestahoval...nemam bohatu rodinu a tak som mal peniaze od rodicov len na prve tri mesiace ze vsak potom si najdem robotu...aj som sa snazil ale zrejme nie dostatocne tak ma napadla myslienka ze si idem zarabat pokrom...zo zaciatku sa mi darilo ako to zvycajne byva no potom prislo zle obdobie...a ja som prehral hned v uvodnom mesiaci peniaze ktore som mal mat na tri mesiace zitia v tejto krajine...nikomu som sa s tym nepriznal okrem mojmu kamaratovi ktoremu som aj tak povedal o polovicu mmensiu sumu (hanbil som sa) lebo som chcel od neho pozicat peniaze aspon na zaklady prezita ako je platenie najmu a jedla...prisli vianoce podostaval som peniaze zaplatil som svoje dlhy a nasledne aj prekvapenie v podobe penazi od rodicov ktore by mi mali stacit opat na dalsie tri mesiace...a tak som si povedal ze sak ked mam trosku idem zase hrat poker budem ho hrat zodpovednejsie no nestalo sa tak ja som opat prehral okolo 2000 eur v priebehu dvoch noci pretoze ked zacnem prehravat nemam sebazachovu a zacnem si hovorit ze musim to vyhrat spat a v podstate nedokazem myslet na nic ine len na to ze som prehral peniaze na najom stravu a podobne...teraz som na tom fakt zle a neviem pisat ani projekty do skoly...neviem robit nic bez toho aby som nemyslel na to ze este mam svojich poslednych 300 eur mozno ked ich investujem dokazem z toho spravit nejaku velku sumu...(v minulosti sa mi to uz raz podarilo spravit z 100 eur asi 1000) az na to ze ked som v tom stave ze hram preto aby som sa dostal na pociatocnu uroven lebo chcem vyhrat spat prehrane... nedokazem ani len hrat tak dobre akoby som mal...najhorsie je na tom ta vec ze jednoducho fakt neviem co mam robit aby som na to prestal mysliet...stale skusam najst sposob ako s co najrychlejsie dostat spat k tym peniazom ktore som prehral no s robotou to tu je v