Je to normalne?

Príspevok v téme: Je to normalne?
sabina7589

Ahojte, uz dlho rozmyslam nad mojim priatelom a preto chcem pocut aj vase skusenosti, pripadne nazory na danu vec. Som studentkou na VS a s priatelom sme spolu 9 mesiacov. Ma pracu v zahranici kde chodi raz do mesiaca na dva tyzdne. Peniaze ktore zarobi mina iba na seba kedze byva u rodicov, nic im neplati, nechodi do skoly ( 27r.). Vsetok volny cas travi u kamaratov hranim hier, chodenia na pivo, cez vikend ked sa vidime nevymysli ziaden program, ideme len na pivo, alebo do kina ktore si zaplatim, ked ideme na pizzu a ja zjem jeden kusok platime to tiez spolocne rovnakym dielom, ked ideme na kavu a ja zaplatim 6 eurovy ucet a on vecer zaplati pizzu hned ma to na druhy den popyta spat, vzdy odo mna zoberie dve eura za kavu hoci ked mi da on dve eura za pivo tak mu poviem nech mi to nedava, ze sme par a inokedy zoberie on ( co sa nestalo nikdy kedze to odo mna vzdy zobral), ked sa s nim snazim normalne slusne porozpravat o jeho zivotnom style a zlej praci a byvani tak je ihned nervozny ze on sa na tuto temu so mnou nebude bavit, ze je to jeho vec a ja sa mam starat o svoju skolu. Nikam nechodime, ked pozerame film tak len hundre ze sa nudi ze co ideme robit, ze sa mu nevenujem, ze on chce nieco robit a ked sa opytam co by chcel robit tak on nevie, nikdy mi v nicom neporadi kedze mi na vsetko povie ze on mi s tym nevie pomoct, mam robit ako ja uznam za vhode atd. Je mily, zlaty, ked ho nieco poprosim napr.. aby mi urobil caj tak to spravi, tak isto ako ja jemu ale mam pocit ze chodim s pubertakom nepraktickym do buducnosti, kedze si nedokaze nic usetrit, vsetko minut a este si aj pozicat a potom to z dalsej vyplaty vrati, nikdy mi nekupi ani len cokoladku na potesenie, nepozve ma do kina, alebo na veceru alebo na vylet nikam, len pozerame filmy alebo ideme na pivko a mna to nebavi. Povedala som mu xkrat aby sme isli niekam na vylet, ale vzdy ma odbije ze nema peniaze, tiez aby sme isli na turu- to ho nebav