Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Rozpadnutý vzťah

Príspevok v téme: Rozpadnutý vzťah
1_JK

Dobrý večer,
po takmer 25 rokoch manželstva sa mi začína rozpadávať vzťah. Od novembra som sa liečila na gynekologickom oddelení z dosť vážneho ochorenia, kým sa môj manžel staral o naše 2 deti.
Náš vzťah bol takmer bez hádok a bol naozaj krásny. V decembri ochorel môj manžel a keďže sa liečil zo zápalu obličiek, tak bol dlhodobo PN. Medzi vyšetreniami sa čoraz častejšie začal stretávať so svojou bývalou láskou zo školy, ktorá pracuje ako lekárka na oddelení kde sa manžel liečil. Ona je bez partnera, rozvedená a dodnes boli priatelia.
Posledné 2 týždne sa u nás začali hádky, kvôli maličkostiam na ktoré som doteraz nebola zvyknutá a dnes mi manžel oznámil, že sa odsťahuje k priateľke,....
Ja sama znášam ťažko rozchod, ale píšem hlavne ohľadom svojich detí, ktoré znášajú odlúčenie od otca doslova tragicky.
Máme 4 ročnú dcérku, ktorú manžel dnes zobral z MŠ bez môjho vedomia a zobral si ju k priateľke. Mne do telefónu povedal, že bez detí s priateľkou nebudú a je to aj jeho dcéra. Okrem malej mám ale problém už s dospelým 23 ročným synom, ktorý mal s otcom krásny vzťah, bol pre neho všetkým a teraz sa o neho vôbec nezaujíma hoci má zdravotné problémy a skúškové obdobie. Okrem toho trpí odlúčením od sestry, ktorú nadovšetko ľúbi.
Syn na túto tému odmieta komunikovať a znáša odchod otca veľmi ťažko. Má priateľku, ale ich vzťah je ešte na začiatku, ale veľmi dobre si rozumejú. Ja sama som sa jej zdôverila, ale keďže povedala, že ona sa nechce miešať do problémov neviem ako ďalej. Je mi ľúto mojich - našich detí a som bezradná.
Prosím, čo by ste robili vy na mojom mieste?

liberta