Nudím sa

Príspevok v téme: Nudím sa
Tinuš868

Nudím sa,nemám veľa kamarátov,nemám s kým ísť von.Kamarátov mám iba v meste v ktorom študujem už siedmy rok.Z učenia mám depky,študujem na Vš 3.rok.Keď som niekde von,na výlete,cítim sa šťastná a zabudnem na všetko.Prišla som aj o svojho psíka,s ktorým som chodila na prechádzky.

jana53

Nudis sa?Tak sa skus prejst po nemocnicnych oddeleniach a hned prides na to,co ty mozes a oni nie?Pochopila?A teraz jemnejsie...Vonku zacina jar,da sa ist na prechadzku,nieco urobit,niekomu pomoct,upratat pred domom,bicyklovat,najdi si skupinku ludi,aj cez internet,napr kde byvas a dohodni sa,ked nechces sama.....vies,kolko mas moznosti???A skola....,kto ma na ruziach ustlane???| A ked chces psika,tak si zozen,je ich dost...

Jessi_1111

A prečo si neskúsiš nejakých priateľov nájsť? Alebo si nájdi nejaký koníček, čítaj knihy, cvič alebo si choď zabehať. Proste si nájdi niečo, čo ťa bude baviť. :-)

Kýčera

Dievčence, nudíte sa? Kde bývate, hneď si pre vás idem. Potrebujem poumývať okná, utrieť prach, povysávať, oprať, ožehliť,... Keď to spravíte, namojdušu, ešte vám nájdem dáku robotu. Tak čo, dohodneme sa?

[zruseny35]

Tinuš868..chcel aby som mať tvoje problemy.Ja som v tvojom veku študovala VS, mala 1 ročne babo, stavala dom a popritom ešte varila aj pre rodičov okrem svojej rodiny ked naši boli v práci.
Tento rok budeš mat predsa bakalára,stres opadne,bude čo oslavovať.Ak sa na to necítiš,nemusíš ísť predsa dalej.Najdeš si prácu,(už teraz sa možeš obzerať) a pospoznávas nových ludí.Nezabudaj porpi studiu na zabavu ,diskoteky alebo kino,občas si vybehni s kamošškami "podrbať si "..ved život neiej len o povinnostiach,to každemu vezme "šťavu".
Skus nejaký kurz na zabavu,alebo posilku,alebo čokolvek čo by s tebou "súladilo".Na svete sa netrpí,ty nemas prečo,svet sa ma ZIT ! :)

tasty

skús sem napísať vek a mesto v ktorom bývaš, možno sa ti tu niekto ozve a si nejakého kamoša, kamošku nájdeš

ehhhhh