Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vyrovnanie po rozchode

Príspevok v téme: Vyrovnanie po rozchode
Renáta.1

Dobrý večer,

chcela by som sa spýtať čo by ste si pomysleli, resp. spravili ak by od Vás pýtal bývalý priateľ peniaze za dary, ktoré Vám počas vzťahu daroval. Totiž kamarátke sa to stalo po rozvode, čo trochu aj chápem, že pýtal manžel peniaze za zariadenie, ktoré nakúpil do novej kuchyne. Mne však priateľ počas vzťahu kúpil notebook a teraz odomňa pýta peniaze (450€), pretože vraj neznesie, že cudzie dieťa a chlap (našla som si nového partnera s dieťaťom) by sa malo hrať na niečom, za čo on zaplatil nie málo peňazí. Ja som študentkou, on pracuje - notebook mi kúpil, pretože vedel, že na vš ho potrebujem a nemám na to peniaze. Avšak ja ich nemám ani teraz a nemám mu z čoho vyplatiť tých 450€. Čo by ste robili? Ďakujem

Lin.da

Soffa, nechapem prečo ked chce mat od chlapa pokoj nema mu davat peniaze ale notebook.. ja som svojmu dala peniaze po rozchode za hodnotnejsie veci a mam pokoj :D

jana;878

ale podla mna chlapovi nejde o noyebook,mozno je na tom slabsie ze potrebuje peniaze.. a top by bolo keby pp edal ze notebook je opotrebovany a on jej dal novy :D

soffa

dary sa nevracaju,ani nevyplacaju.kto to kedy videl?ale ak chces mat pokoj,nedavaj mu peniaze,.ale vrat mu notebook.

kafe

to zariadenie kuchyne pri manželoch mi príde normálne, že chce vyrovnanie. Ale pýtať späť peniaze za dar mi príde veľmi hlúpe. Úbohé. Tak ale čo už, je to jeho vizitka. Určite by som mu ale nedávala peniaze a už vôbec nie kúpnu hodnotu noteboku. Dopíš bakalárku a vráť mu PC. Pri hodnotných daroch to riziko je, že určite typy ľudí ich po rozchode chcú späť. Mám kamošku, ktorú kontaktoval bývalý po niekoľkých rokoch, že chce zrazu peniaze za televízor, ktorý kúpil (bývali spolu v jej byte). Žiadne peniaze, pekne mu zabalila televízor a nech si ho príde vyzdvihnúť.