Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ošetrovateľstvo, pôrodná asistencia - vaše rady a skúsenosti

Príspevok v téme: Ošetrovateľstvo, pôrodná asistencia - vaše rady a skúsenosti
Littlegirl

Ahojte všetci :)

Študujem 3.ročník na gymnáziu a musím si vybrať semináre do 4.ročníka takže na základe toho je najvyšší čas na to,aby som sa rozhodla,na akú vysokú školu chcem ísť.

Veľmi túžim ísť študovať na SZU a rozmýšľam nad dvoma odbormi- Ošetrovateľstvo alebo pôrodná asistencia.

Veľmi ocením vaše rady a hlavne by ma potešili vaše osobitné skúsenosti. Je ťažké dostať sa na túto školu ? Hlási sa tam veľký počet uchádzačov? Odkiaľ ste sa učili na prijímacie skúšky? Boli prijímačky ťažké? Aké je štúdium na tejto škole (náročnosťou)? S ktorým odborom nájdem podľa vás lepšie uplatnenie?

Je tu aj niekto kto vyštudoval pôrodnú asistenciu a vedel by mi povedať,čo to obnáša a ako sa uplatnil?

Veľmi pekne ďakujem za vaše odpovede a čas,veľmi mi pomôžu :)

Shayleen

Ahoj littlegirl keď úspešne ukoncis jeden z tých odborov ktorý si vyberieš a ovládaš dobre cudzí jazyk máš lepšiu alebo lepšie možnosti v zahraničí. Hlavne PA sa tu hľadajú v špeciálnych nemocniciach. Ale keď sa rozhodnes pre ošetrovateľstvo aj tu máš veľmi dobré možnosti. Sama pracujem ako opatrovateľka v mobilných službách a tu ako ošetrovateľka nemáš nočné. Môžeš sa uplatniť aj v nemocnici aj v mobilných zariadeniach

sob rudolf

Nemas za co :).

Ja som studovala v BA a v RK.