Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bolesť brucha a hnačka z antibiotik

Príspevok v téme: Bolesť brucha a hnačka z antibiotik
Saluinka

Ahojte beriem antibiotika necelý týžden volajú sa Dalacin C ... užívam k tomu aj probiotiká no bolí ma brucho z nich a mám aj hnačku :/ .. vie mi niekto poradíť prosím čo mám robiť, či ich mam prestať užívať alebo ako .. má niekto podobnú skúsenosť? .. BTW: mám ich brať mesiac na akné.. no mesiac s hnačkami a bolesťami brucha, to neznie naj .. vopred dííky ;)

michal 22

s bolestami ti nepomozem, ale na hnacku ja uzivam uhlie, vola sa to carbosorb, totiz ja nemozem tiez atb, po kazdych mam strasne hnacky, tak aspon takto... dam si vzdy s atb jednu tabletku a je to lepsie...

knaja

To môžeš mať kľudne aj alergiu na liek. Ja by som asi teraz (byť tebou) zavolala na hocijakú pohotovosť (detskú či pre dospelých) alebo aj do lekárne, aby ti poradili. Ja, čo ti môžem poradiť z vlastnej skúsenosti, mne pomohlo požuť celú rascu alebo vypiť obyčajnú zalievanú zrnkovú kávu. Je zaujímavé, ale tá mi vždy pomohla.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Bolesť brucha a hnačka z antibiotik - Fórum - ZDRAVIE.sk