Ako zvládnuť správanie mamy?

Príspevok v téme: Ako zvládnuť správanie mamy?
1Miška

Dobrý deň!
Mám 22 rokov a žijem len sama s mamou. Môj problém spočíva v správaní mojej maminy, ktoré ja už ovládať neviem a vlastne ani neviem čo mám robiť.
Celá situácia sa začala hrotiť asi pred 3 týždňami keď som si našla brigádu, ktorej obetujem všetok svoj voľný čas, takže som doma naozaj len minimálne. Inak študujem na VŠ, takže času mám naozaj málo.
Moja mama je odvtedy akože "veľmi" chorá, vymýšľa si rôzne diagnózy, je jej vždy zle, ale len vtedy keď som preč z domu. Volá mi do práce a keď prídem domov už je fajn.
Teraz je asi týždeň prechladnutá a tvári sa akoby išla hneď umrieť. Akonáhle sa jej začnem venovať, tak chce ísť na prechádzku, do nákupných centier a pod., ale potom jej je zle.
Zajtra mám ísť do práce a dnes sa mi začala vyhrážať, že si ublíži.
Prosím, poraďte mi, čo mám robiť? Brigádu nechať nechcem, lebo peniaze potrebujeme. Moja mama je na invalidnom dôchodku, súrodencov nemám, otec sa o nás nezaujíma a neplatí mi ani výživné.
Veľakrát žijeme fakt z posledného centa a ja sama by som chcela žiť na takej úrovni ako moji spolužiaci a k tomu si potrebujem sama zarobiť.
Skúšala som sa na túto tému s maminou porozprávať, ale ona nemá záujem.

1Miška

Dobrý deň,
ďakujem veľmi pekne za Vaše názory.
S tými aktivitami som to už žiaľ skúšala, ale moja úspešnosť bola takmer nulová. Moja mama si tvrdo stojí za tým, že je vážne chorá, takže už pomaly situáciu nezvládam ja psychicky. :-(
Môj otec o nás nejaví záujem a to v plnom slova zmysle. Na 99% žije v Írsku a mňa videl naposledy pred 20 rokmi. Ja ho vlastne ani len nepoznám, lebo z detstva si ho nepamätám a nemala som príležitosť sa s ním stretnúť. O jeho pobyte viem len od určitých ľudí a od exekútora, keďže mi nevyplácal výživné a ja som sa rozhodla konať.
Správanie mojej maminy bolo o.k. až do doby kým som si nenašla brigádu. Dovtedy som bola doma viac, takže sme boli spolu častejšie.