Potrebujem odbornú pomoc?

Príspevok v téme: Potrebujem odbornú pomoc?
Terka20

Priatelia, neviem ako budete reagovať ale už neviem koho by som sa opýtala na názor. Som študentka vysokej školy mám 20 rokov a myslím že nejaké tie psychické problémy.Neviem či je to bežné ako sa cítim lebo sa o tom bojím rozprávať aby sa mi okolie nevysmialo. V podstate je to o tom že som mala celý život jednu jediná najlepšiu priateľku a s ňou som existovala. Akonáhle sa naše cesty rozišli som iná, stále sa cítim sama, svojho chlapa som vždy za niečo kritizovala, ak som v skupinke ľudí som prevažne ticho aj keby som to všetko chcela zmeniť neviem ako. Niečo sa vo mne zaseklo a je to stále horšie nechcem byť takáto zatrpknutá a myslím že to má základ niekde hlboko v mojej psychike a možno potrebujem len priateľku s ktorou vypnem, vypustím paru, sama neviem ako vám to opísať. Len ma prosím nekritizujte chcem len názor. Ak by mi niekto vedel odporučiť dobrého psychológa ja v tom neviem chodiť, možno by mi to pomohlo. Ďakujem za každý názor.

Terka20

taká menšia trauma z detstva tu určite bude základná škola mi nevyšla dobre a myslím že tam sa to niekde začalo stále ma to brzdí. Ale rada by som niekoho vyhľadala sama som to skúšala a nedá sa neviem sa biť sama so sebou možno ak mi nejaký odborník povie čo robím zle tak mi to docvakne...ale som rada že ma aspoň niekto chápe aj to dokáže dosť pomôcť tak ďakujem veľmi pekne.

zewa

Je ti za nou smutno. To prekonas. A ak nahodou nie alebo chces pracovat na sebe skus poradenskeho psychologa, nie psychoterapeuta.

liecitel