Ako som sa kvôli rodičom a škole ocitla na psychiatrii

Príspevok v téme: Ako som sa kvôli rodičom a škole ocitla na psychiatrii
Amaranth

Dobre, názov som trochu prehnala ale...

Študujem tretí ročník na VŠ a pravdepodobne ma budúci týždeň vyhodia, alebo ešte pred tým ako to urobia oni odídem sama a ušetrím si ešte tých pár nervov ktoré mi ostali. Proste nezvládam to neviem sa koncentrovať na učenie. Už mám toho dosť no odísť v treťom ročníku, to trochu zamrzí. Najmä ak do Vás vštepovali, že bez vysokej školy sa máte možnosť zamestnať len v Kauflande za minimálnu mzdu. Ale odídem a čo potom? V živote som nerobila a rodičia mi kvalitne zásobovali peniazmi ktoré teraz vyšli navnivoč a budú mi určite vykričané. Rodičia sa práve rozvádzajú čo mi tiež nepridáva na psychickej pohode pretože si myslia, že ja ako dospelá osoba zvládam ich náreky a emočné výlevy v pohode. Čiže v praxi to vyzerá tak, že najprv telefonát od matky 30 minút potom sa musím učiť a písať bakalárku aj keď viem že ma pravdepodobne vyhodia potom telefonát od otca ktorý sa sťažuje na matku. Tá mi zas vyčíta, že som na ňu zanevrela. To nehovorím o starých matkách ktoré detto keď tam prídem neriešia nič iné. Proste čistý blázinec už som z toho na nervy všetkého. Nič ma nebaví najradšej by som sa skryla pod paplón jedla čokoládu a revala. Niekedy ma poteší keď si pozriem nejaký prihlúply americký seriál viem sa do toho tak vžiť že zabudnem na všetky starosti. Kamarátov moc nemám len pár spolužiakov s ktorými si lepšie rozumiem. Takže sa aj cítim dosť osamelo. Bývam s priateľom ktorý celé dni sedí za pc od rána do večera. To ma tiež nemotivuje k nejakej duchaplnej činnosti. Rozmýšľala som nad kúpou psa ale neviem či by som sa o neho dokázala postarať teraz. Práve ma obklopuje asi 2 m riadu a bordel na ktorý nemám proste síl a najradšej by som si to hodila ale idem sa radšej prejsť...