Škola ma ničí

Príspevok v téme: Škola ma ničí
ľudskátroska

Prajem príjemný večer. Mám veľký problém. Týka sa môjho štúdia na strednej škole. Keď som mala 14 rokov (8. ročník) dostala som ponuku, že môžem začať študovať na strednej škole. Zhodou okolností sme sa s rodinou sťahovali do toho istého mesta kde sa škola nachádza a vzhľadom k tomu že som nechcela ísť do "zabehnutej" triedy (problém s adaptáciou) som úspešne zložila prijmacé skúšky, preskočila 9. ročník a začala študovať na tejto strednej škole. Zo začiatku to bolo dosť kritické nakoľko som v novej triede zažila jemnú šikanu. Vtedy sa začali problémy s tým že mám problém s vyjadrovaním pred ľuďmi (skupinou či jednotlivcom). Toto však nieje môj najväčší problém. Vždy som bola zameraná na iné veci ako na tie ktoré študujem. Dokonca aj moju budúcnosť (zamestnanie) som si predstavovala inak. Vybrala som sa opačným smerom ako tým ktorým by som skutočne chcela ísť. Som v 3. ročníku, mám 17 rokov a už ďalej nemôžem. Moja psychika je úplne rozvrátená a ja som ľudská troska. Na vonok to však vidno nieje, ale vo vnútri cítim ako mi pomaličky odchádza.... vlastne všetko.  Za toto obdobie som pribrala 20kg, cítim sa neskutočne špinavá a hnusím sa sama sebe, a moja absencia.... to je to čo ma trápi najviac. Neviem to ovplyvniť som ako alkoholik ktorý chce prestať piť, pracujúci v bare.V skratke nebol mesiac kedy by som mala nulovú absenciu. Najhoršie je to že sama svojou psychikou dokážem ovplyvniť svoje zdravie. Niekedy sa fakt tríznim krčmi, inokedy si zariadim poriadnu migrénu, potom vraciam a mám žalúdočné problémy, dokonca som si už nahnala astmu. Vždy sa to deje len keď mám ísť do školy. Moje známky sú katastrofálne čo ma ničí ešte viac. Mám ku škole a môjmu momentálnemu spôsobu života odpor. Vždy som bola ambiciózna ale dnes som už len troska. Prišla som po 3 týždňoch do školy a čakalo ma nespočetné množstvo restov ako vždy všetko som si dopísala až na jeden predmet z ktorého mám nočné mory. Písomkam som sa vyh