Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vypadávanie vlasov po Isotretinoine

Príspevok v téme: Vypadávanie vlasov po Isotretinoine
Roderik967

Dobry den, chcel by som sa spytat ci po liekoch Isotretinoin (Aknenormin, Roaccutane, Acuttane apod.) vypadnute vlasy dorastu?
Prejavil sa u mna vedlajsi ucinok vypadavania vlasov a chcel by som vediet ci vypadnute vlasy dorastu alebo nie.

Uz vyse dvoch tyzdnov liek isotretinoin neuzivam, uzival som vyse dva roky, no vlasy mi vypadavaju aj ked ho uz 2 tyzdne neuzivam.

Dakujem

Roderik967

Vlasy sa mi zacali znova po dlhej dobe mastiť co je myslim si dobry krok vpred, co myslis tym detoxom pečene?

Ukulele

Ahoj,
ano mali by ti vlasy po case zase rast v povodnej kvalite a hustote, ale dva tyzdne je kratka doba ak si ho uzival dva roky.. musis pockat az sa ti zase obnovi mazotok, co moze trvat aj par mesiacov. Skus sa zamerat aj na nejaky riadny detox pecene, prave v nej mas ten isotretinoin ulozeny.
Vela stastia.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vypadávanie vlasov po Isotretinoine - Fórum - ZDRAVIE.sk