Odist s priatelom do zahranicia...

Príspevok v téme: Odist s priatelom do zahranicia...
lulka8874

Ahojte.. chcela by som len tak pre zaujimavost vediet vas nazor na tuto vec. Precitajte cele prosim :P

Predstavte si, ze mate priatela.. (ja mam uz 5 rokov).. mate v zahranici (anglicko) niekoho z rodiny, kto tam zije uz veeelmi velmi dlhu dobu, je tam uz usadeny, v praci je uz na lepsej pozicii a vy ako rodina dotycneho mate obrovsku sancu sa tam dostat.. nie cez agenturu, nie naslepo.. ale doslova tam pridete a mate hned kde byvat a o pracu mate hned tiez postarane.. tu na SK je zla situacia.. tazko sa hlada praca atd.. ludia casto zbytocne studuju roky na VS.. no a idem k veci... kedze som uz tak dlho s priatelom tak musim povedat, ze uz sa aj citim na to, aby sme spolu uz zacali aj zit a kludne by som nebola ani proti svadbe.. lenze on chce ostat tu na SK.. teraz konci uz vysku a bude sa snazit najst si nejaku pracu.. ja tiez studujem ale este mi to trochu potrva.. a tiez ked skoncim tak si hned tak lahko nenajdem nejaku dobru pracu.. a tak sa to bude zase len natahovat... ked som sa nadtym zamyslela tak v tej dobe ked uz budem mat po skole a kym si budem zhanat pracu tak uz budeme spolu mozno aj 10 rokov... no a tu chcem vediet vas nazor.. ostali by ste radsej tu na SK, dokoncili si skolu, potom si hladali dlhu dobu nejaku dobru robotu alebo by ste rqadsej s priatelom/priatekou jednoducho odisli namiesto tych 5 zabytych rokov na vyske na par rokov do zahranicia, boli tam pekne spolu, zarobili pekne peniazky, nieco si aj uzili a potom by ste sa trebars vratili domov.... existuje tu vobec niekto kto by to chcel tak ako ja? :D nezabit zbytocne roky na vyske ktora by vam ajtak velmi nepomohla ale ist radsej s niekym koho milujete trochu do sveta a byt proste spolu,.

nbvf