Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Túžim cestovať a objavovať - no prachov nikde!

Príspevok v téme: Túžim cestovať a objavovať - no prachov nikde!
kirssten

Zdravím všetkých :-)
Ešte študujem (3. ročník SŠ), mám síce brigádu, no o nejakom peňažnom zisku, ktorý by mi ulahodil, nemôže byť ani reči, takže prakticky som finančne závislá od mamy (je rozvedená, otec má na háku, všetko ťahá sama).

Nuž, ide o toto - keď skončím školu, rozhodne nemám záujem zaradiť sa do nudného, nezáživného a ubíjajúceho kolobehu, a síce: práca, manželstvo, deti, dôchodok, smrť. V mojom prípade to nepripadá do úvahy, pretože stádovitosť a jednotvárnosť ma ubíja.

Áno, viem, znie to naivne, ale chcem si život užívať plnými dúškami vo všetkých jeho príchutiach - chcem spoznávať svet. Cítim v sebe tuláckeho ducha, dobrodružstvo a divočina sú to, čo mám záujem prežívať.

Lenže - chce to prachy. Veľa, VEĽA prachov. Letenky, ubytovanie, všetky tie vecičky a tak... kde na to všetci tí ľudia berú? Fakt to nechápem. Keby si chcem poctivou prácou zarobiť čo i len na obyčajnú dovolenku v Chorvátsku, tak musím makať najmenej 5 rokov. Lenže ja túžim spoznávať svet - Amerika, Ázia, Afrika... lákajú ma severské krajiny, to je mojou srdcovkou.

Musí sa to nejako dať, keď je na svete toľko dobrodruhov, ktorí si to šikujú naprieč svetom a majú na to.

Kde prísť k peniazom? Prosím, poraďte. Ja osobne okrem nejakých čiernych obchodov či vylúpenia banky nevidím nijaké východisko - to fakt musím makať ako fretka, aby som si mohla dovoliť jednu úbohú dovolenku?

Ako ste na tom vy? Nemáte podobné pocity?

Ak sa tu nájde nejaký skúsený "tulák" a bude ochotný podeliť sa so mnou o svoje postrehy, budem véééééľmi vďačná :-)

MultiLevel