Utajené číslo a obťažovanie

Príspevok v téme: Utajené číslo a obťažovanie
1karina1

Dobrý deň, prosím, potrebujem poradiť na prvý pohľad s banalitou, ale pre mňa a moju rodinu ide o životne dôležitú vec.

Je možné zistiť podľa telefónneho čísla osobu? Niekto mi totiž stále vyvoláva, mám podozrenie, že je to bývalý priateľ, noo priateľ... Vodili sme sa za ručičky asi 2 mesiace, kým som neprišla na to, že je to psychopat, nebudem rozpisovať všetko čo povyvádzal, takmer aj mňa priviedol do šialenstva. Podstatné je, že myslím, že to on vyvoláva mne aj mojim deťom, no nepamätám si celé jeho číslo len koncové a to sedí.Sú to dva roky, takže fakt si presne nepamätám... Jeho celá rodina má utajené čísla a aj on, to mi aj povedal aj keď som sa snažila cez meno to zistiť, mi povedali, že ohužiaľ to číslo je utajené, zvláštne však je, že pri volaní sa mi to číslo zobrazí, čo by sa nemalo v tomto prípade asi.. :(

Pracuje ako policajt a viackrát sa mi chválil, ako vie perfektne narábať so zbraňou, čo mi nezabudol pripomenúť aj v deň, keď som ho poslala kadeľahšie...Odchádzal so slovami,že sa vráti, keď to budem najmenej čakať.

Prosím, poraďte niekto, možno je to len omyl, alebo si dakto robí srandu a vôbec to nie je on, len by som to potrebovala vedieť, byť si istá :(

Ďakujem za každú odpoveď ( a pevne dúfam, že tu nejaká bude).

liberta25

ak to cislo zablokujes, bude to unho zniet, akoby si zrusila zvonenie. tusim to zazvoni raz a potom bude obsadzovaci signal. myslim, ze prave to by si mala urobit ako prvy krok. ak to je ten tvoj byvaly a prudky frajer policajt, nemal by mat problem, zistit si ostatne cisla na tvoju rodinu. cim by si zistila, kto to naozaj je. a mozes potom robit dalsie kroky.

laura36