Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Niečo je divne

Príspevok v téme: Niečo je divne
Sovaa

Netuším ako to povedať,neexistujú slová ako správne vyjadriť to, ako sa cítim.
Ak by som to mala charakterizovať čo najjednoduchšie,
je to ako keby môj mozog je obalený v nejakom obale, v nejakej fólií...alebo hmle, hustej hmle.
Z tohto dôvodu nemám schopnosť vidieť jasne,čisto,...
Neviem je to strašne zvláštny pocit.
Chcela by som si vybrať mozog a umyť ho, vydrhnúť kefou a vložiť zase späť.a taktiež oči
Celý deň mi ubieha strašne rýchlo,neviem ako.
Na konci dňa je pre mňa obtiažne spomenúť si, čo som vlastne robila..a je to také, že spochybňujem či sa to naozaj stalo, alebo som si to iba vymyslela.
Mám neuveriteľný problém koncentrovať sa, stojí ma to neskutočné úsilie. Je to problém keďže študujem na vysokej škole a študujem medicínu, takže asi si viete predstaviť, aký obrovský problém to pre mňa predstavuje.
Stalo sa vám niekedy, že ste snívali, ale vedeli ste, že je to sen ?
a že sa môžete zobudiť ?
Ak hej tak k takému niečomu by som to prirovnala.
Až na to, že ja viem, že toto sen nie je a nedá sa z toho zobudiť..
a ak to mám povedať priamo tak už mi z toho miestami \"hrabe\",vážne už neviem čo s tým..
Prosím máte niekto podobnú skúsenosť ?
Ja len potrebujem byť v pohode, blíži sa skúškové a ja neviem, či mám dosť síl..

Sovaa

ďakujem za vaše komentáre, skúsim si vyhľadať informácie o brain fogu a derealizácií...
asi máte pravdu v tom, že som až príliš preťažená, ale to je vážne tou školou, myslím, že je to pre mňa psychicky veľmi náročné...príliš veľa stresu s mám pocit, že nemám nič pod kontrolou. Som perfekcionista a dosť mi to komplikuje štúdium..asi by som mala relaxovať viac, len nemám čas...
tejto škole som dala všetko čo som mohla no zdravie jej rozhodne dať nechcem...

laura321