Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Mesačné "výročie" a darček?

Príspevok v téme: Mesačné "výročie" a darček?
hellobejby

ahojte, viem že na nete je asi veľa takýchto príspevkov, ale chcem sa opýtať na názor :)
S priateľom sme spolu mesiac a zajtra "slávime". Viem, že mesiac je ešte málo, ale myslím, že my sme už v takom vzťahu, čo má perspektívu, lebo už uňho prespávam aj niekoľko dní v kuse a stále sme spolu. No a keďže máme zajtra "výmesačie", tak to chce nejako osláviť. Keď sme sa o tom bavili, tak začal s tým že mi kúpi kabelku alebo niečo také, a ja som ho zarazila, preboha že nič také nechcem. Lenže aj tak si myslím, že si spraví po svojom. Tak teraz neviem, čo mu mám dať ja, lebo ja som študentka, on už zarába, čiže on si môže kúpiť hocičo a myslím, že teraz mu nič nechýba. Ja som vymyslela, že kúpim si nejaké erotické spodné prádlo, to ho poteší isto, a uvarím večeru. Lenže ak mi on kúpi niečo veľké, tak sa budem cítiť hlúpo, že mu nemôžem dať rovnako hodnotnú vec a to spodné prádlo je viac pre mňa ako pre neho.
Čo by ste mu dali vy? myslíte že večera a prádlo stačí?

qqqq

Mala by si mu povedat, aby ti ziadne darceky nekupoval, kym si ty nemozes dovolit kupit podobny darcek jemu. Rozhodne sa na nom neprizivuj.

cardsharp

Ja svojmu drahému vždy vymyslím nejaký originálny darček na stránke www.najdarcek.sk Podľa stránok sú tam fajn nápady/inšpirácie a ešte aj ušetrím :P :)

malamaťuľa

Neviem prečo by mala byť mladučká? Ja som mala 20 rokov keď sa mi narodila dcéra.
V každom prípade ak budete sláviť každý mesiac tak je to dosť blbé. Vzťah nie je o darčekoch.

DontWorry