Stresy z vysokej školy

Príspevok v téme: Stresy z vysokej školy
Tinuš868

Ahojte.Som v poslednom ročníku Bc.štúdia.Študujem 3 odbory,z toho dva cudzie jazyky.Čakajú ma ešte 3 ťažké skúšky plus musím odovzdať Bc.prácu.Na jednu skúšku sa učím min.jeden/dva týždne.V poslednom období mám problémy s pamäťou.Jednu stranu sa učím hodinu.V lete ma čakajú ešte 2 štátnice a obhajoba Bc.práce v anglickom jazyku.Už ďalej nevládzem.Zajtra mám skúšku.Učím sa na ňu týždeň a dnes už 8 hodín a to ma čaká ešte polovica na zopakovanie. :-( Bude to asi aj tým,že cez semester máme bežne okolo 15-17 skúšok.Ináč užívam aj ginko,guaranu na pamäť,ale mám pociť,že už ani to nepomáha.

Maoam

jazyky su narocne, jednoodbor je skor zvladnutelny, zalezi co s tym, ci ucit, ci tlmocit, tam potrebujes dva (niektori daju aj tri - absolutny respekt!)

Slobodna, ake studium mas za sebou? Kazdopadne gratulacia.

Moireal

mam56, suhlasim s tymi jazykmi. Malokto to dotiahne do konca a ti co to zvladnu, su hodnu obdivu. Da sa to zvladnut ked je jeden jazyk z toho aspon jednoduchy ako napriklad taliancina ale taka nemcina s anglinou alebo francuzstinou alebo aj rustinou je fakt smrt. Zrelaxovat sa treba ale ked je toho fakt vela, tak sa clovek neuvolni. Nech ti to vyjde, nech to uz mas proste za sebou.

liberta25

ginko, guarana som tiez pouzivala, plus Puerh caj. cele noci som bola hore, na skusky som isla bez spanku. vsetko sa da zvladnut, ver mi, vsak budes mat aj opravak, ak by to nevyslo. ale hlavne si ver, drzim palce.

mam56

Štúdium dvoch cudzích jazykov je takmer ako samovražda. Ak to nezvládaš, tak študuj len jeden.
Také štúdium je viac menej o písaní prác a memorovaní. Je to riadna drina a ešte keď máš aj literatúru, uf.

Azzazel