Vie mi niekto poradit / pomoct?

Príspevok v téme: Vie mi niekto poradit / pomoct?
Mladusik19

Ahojte najprv vám poviem o čo ide. Ide o jednu babu. Teoreticky ju už dlho poznám keď som mal asi 16 tak som ju spoznal v tábore a bola to taká ,,taborova láska,, ktorá hneď po skončení opadla. 2 roky sme sa nebavili až potom som sa stretol s jej dobrou kamarátkou co tiež bola v tábore (aj ona má chcela :D) a aj tá spomínaná baba :). Začali sme sa baviť a dohodli ze pôjdeme von. Bol som veľmi rád s ňou a často sme boli aj s jeho dobrou kamarátkou. Aj teraz pracuje ako čašníčka. Avšak prišlo k tomu ze sme sa spolu na oslave vyspali (áno pomáhal ak alkohol).Mne sa to všetko páčilo ale na ďalší deň som sa choval inak. Bol som s ňou aj s tou dobrou kamarátkou a nebol som taký milý ani podobne a ona s toho bola zmätená. Avšak som ju chcel viac spoznať čiže som ju často volal von bol ju zobrať po práci a postupne sa to dostalo k bozkavaniu a tomu takému povedzme randeniu. Ale prišlo aj do toho ze poznám jednu babu už 5 mesiacou mali sme nezavaznu vzťah proste mali sme sex ale zároveň aj chodievali von. Sem tam som ju spomenul (je preč vo Fr) neuvedomoval som si ze to neni pre každého až tak príjemné ale brala to v normale. Ale k veci prečo som vôbec vytvoril tému je ze nedávno sme sa boli kúpať aj s kamarátmi s ňou a tou dobrou kamarátkou na začiatku to bolo super sranda aj nôžky a tak ale potom spomínala ze som modelkou (áno moja práca) a vadilo mi to lebo to často spomínala ale ja vôbec miesto toho aby som jej povedal ze mi to vadí som sa odpakoval von s vody a šiel si písať s tou babou vo Fr. A potom som to s touto babku riešil tak bobo cez správy a dnes sme boli spolu v čajovni aj s tou dobrou kamarátkou a ona sa so mnou ani nebavila tak som sa divil. Tá dobrá kamarátka odišla a s ňou aj ja ona ostala čakala mala ísť na hody alebo čo. No a som sa pýtal tej dobrej kamarátky ze preco bola taká tak mi vysvetlila ze spomínam tu druhú s FR a ze ona nevie čo si ma myslieť ze sa sp