Mám sa s ním rozisť?

Príspevok v téme: Mám sa s ním rozisť?
sonicka2305

Ahojte,
bola by som vďačná keby mi niekto vedel poradiť ako ďalej.
S priateľom som skoro 4 roky a máme vzťah na diaľku. Doteraz to bolo všetko ideálne. Každý víkend sme boli spolu, neustále sme si písali, volali alebo boli na webke. Nemal problém pricestovať za mnou aj keď bol bez práce. Posledný rok je ale cestovanie na mne on už za mnou vôbec nechodí, ževraj sa to mne viac oplatí keď som študent (v čom má pravdu, to mi až tak nevadí). V poslednej dobe ale už nechce so mnou chodiť ani na webku, pričom s inou babou ide, nevolávame si už skoro vôbec, pričom s ňou si vola. Keď som mala skúšky v škole chcela som ich spraviť čo najlepšie, dokonca ma podporoval nech sa pekne učim lebo na to mam, tak sme sa celý jeden mesiac nevideli. Keď som chcela byť s ním aspoň na facebook tak na mňa nemal čas, vždy si niečo našiel, ale viem že na tom facebooku a pokeci bol a pisal si s inými. Ja mu nebránim v písani ani stretávani, jedine čo mi na tom celom vadí že niektoré balí, volá ich na chatu alebo von a potom keď sa s nimi dohodne a idú von nepovie mi uprímne ako kedysi idem von s kamoškou oklame ma že ide spať. To ma bolí najviac. Keď sa s ním o tom rozprávala tak mi tvrdil že nič také nerobí, že je to všetko len v rámci srandy a že som strašne žiarliva a hysterická a nemám si namýšľať. Napríklad mala som po skúškach konečne cez víkend prísť za ním no on povedal že nemam chodiť lebo už ma iné plány sľubil sa kamarátke, keď som sa na to nahnevala tak sa začal obraňovať že nevedel o tom, že som už skončila v škole a že chcem prisť.
Včera som sa s ním o tom všetkom porozprávala a hovoril mi že ma stále miluje a nechce ma stratiť, dokonca sa s tým zdôveril aj jeho kamáratke s ktorou som v kontakte aj ja, ževraj ho to všetko veľmi mrzí. Lenže dneska som prišla na to že už si zase plánuje ďalšie stretnutia s babami z pokecu a s balením neprestal.