Cítim sa úplne sama

Príspevok v téme: Cítim sa úplne sama
frederika456

Ahojte. Potrebujem poradiť. Mám 21 rokov, síce mám priateľa, ale cítim sa sama. Moja mamka trávi dosť často u priateľa, otec mi v detstve umrel. Sestry taktiež už nie sú doma, majú vlastné životy. Som sama v celom byte a posledné dva vôbec v noci nespím a cítim taký strach a prázdnotu. Môj priateľ má ma vraj rád, aspoň tak tvrdí, ale stačí mu, keĎ sa vidíme raz-2krát do týždňa. Spoločné víkendy nepoznám, lebo kamaráti sú viac. Mňa to všetko trápi, že som nieekdy na konci v jeho živote. Ale nielen priateľ, ale aj mamka, sestry. S maminou sa rozprávam len tak všeobecne, ako bolo v práci, čo treba poupratovať, nič také výnimočné. S kamarátkami chodím občas von, ale nie často, tiež majú svojich priateľov a valstný život.
Žáľuby mám, chodím plávať, behať, bicyklovať, tancujem, čítam knihy, študujem..ale cítim sa sama osobných vzťahov.

Čo by ste mi poradili?

uhm

Ahoj Frederika. Mam o dost viac rokov nez ty. Ale bola som na tom podobne. Vsetci okolo mna maju vlastne zivoty rodiny deti svoje vlastne problemy prace povinnosti a podobne. Takze neraz im neostaval cas na svoje zaluby konicky nieto este na kamaratky priatelky. Ano stretavali sme sa ale nie tak intenzivne a predsa len, su to predsa len ine temy ked su spolu nezadani nez uz zadani ludia so zavazkami. Skus mat rozhovor s kamaratkou ktora je uz mamickou a zbadas, ze ten rozhovor je predovsetkym uzko zamerany na to jej male dietatko (plienky choroby varenie pre drobcekov ai lebo ich cely svet sa uz toci len okolo toho ich maleho cloviecika. No tak to ma byt. Je to ok. Je jej prioritou celym jej svetom a ona v tom svete zije nonstop az kym opat zas nezacne chodit do prace ai).
Ja som sa naucila nepotrebovat inych a nerobi mi problem chodit kamkolvek sama (kupalisko plavaren kino restika fittko prechadzka nakupy cestovanie).