Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Medzierka medzi zubami

Mizzie

tiež mam rovné zuby ako ty, ale akosi by som sa jej chcela zbaviť, je to predsa len krajší usmev s peknými zubami...mam aj taku orezanu fotku mojej medzery

Patinka

Tiez ju mam, a tiez som jeden cas strajkovala ze ju nechcem,.. Tiez som obycajne dievca a nevyzeram ako ta modelka ale po pravde som uz na ju zvyknuta, a ked sa to tak vezme, kvoli nej som vynimocna, ved predsa kolko ludi ma medzeru :) A dokonca mam rovne zuby, takze je to lepsie ako keby som ich mala krive a bez medzery:) Si urcite krasna taka aka si :)

Mizzie

no o týchto strojčekoch som si zistovala, ale su velmi cenovo náročné a predsa som len študentka na výške pochadzajuca z normalnej rodiny, asi by som volila nejaku lacnejšiu verziu...čitala som aj o fazetach a pod. len neviem no, zničit si ostatne zuby obrusovaním...

laura36

dava sa nato strojcek, dnes su uz aj modernejsie, ktore nevidno a davaju sa za zuby zvnutra /minule sa tymm chvalila truba Andrejka Veresova, ze to nosi /. budu ti tie zuby predne posuvat strojcekom dokopy, tym padom sa vytvori jedna velka medzera na bocnych zuboch , ktora ked bude dostatocne siroka, daju ti tam novy zub - implantat . robili to aj kamoske. ma to super.

Mizzie

Tejto herečke to neskutočne pasuje a ma to dobre upravené, kedže je velmi pekna tak nemá problem ale ja bohužial nevyzeram tak dobre ako ona :/

myslím

Toto bola oblúbená herečka mojej mamy. Bola známa krásnymi očami a medzierkou medzi zubami. Robilo ju to sexi. Vraj bola kedysi jednou z najkrajších žien. Prečo nechceš byť originálna? Možno ti tá medzierka svedčí.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia