Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Čo zmeniť, ak chcete pribrať na váhe, nie chudnúť?

Maky Fit poradca - školaobjemu.cz

Ahojte máte problém pribrať? Trápi vás podvýživa? Skúste si prečítať môj blog, prípadne mi napíšte, rád si s vami podebatujem. Kontakt nájdete na stránke.
skolaobjemu.cz

ANONYMOUS11

zaklad je strava a teda kuchyna, mna nebavilo jest, mali sme hroznu kuchynu bez stola, manzel mi kupil krasny jedalensky stol www.novynabytok.sk a od vtedy vzdy tradicia jest za stolom a vaha hned isla hore :)

jande

...a ak máš 46, a výšku 150, platí skoro to isté. V 16-tich máš asi ešte rýchly metabolizmus, naštuduj si aj niečo o jeho spomalení kombináciou potravín a počtom a spôsobom prežúvania. :)

jande

...ak máš 175/70-74 a tvoj príjem zodpovedá tvojmu výdaju, niet prečo a z čoho pribrať. Sú typy postáv, ktoré potrebujú na pribratie 4-5x denne menšie porcie a naopak ľudia, ktorí len 3x denne väčšie porcie. Dôležité je zloženie, nielen kvantita. Zo zdrojov bielkovín sú naj- denne vajíčko, netavený syr, ryby, doplniť špeciál drinky s BCAA, surové zeleninové šťavy...
Nevyhnutné je zjedené zabudovať do svalov - teda ak necgceš hmotnosť v tukoch :) ...cvičiť aspoň 2-3x denne 5-10 minút (12-20 drepov, 12-20 klikov, 8-12 zhybov, 20-30 brucho, 10-20 unožení v ľahu a pod.), rýchle opakovanie objem, pomalé sila... výsledok do 2-3 mesiacov istý :) Mrkni Googlom na meno Frank Medrano alebo čiastočne aj náš Vlado Zlatoš...

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Čo zmeniť, ak chcete pribrať na váhe, nie chudnúť? - Fórum - ZDRAVIE.sk