Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

AD Sertralin

Príspevok v téme: AD Sertralin
abc123

Ahoj, mám predpísané AD Sertralin na panickú poruchu. Prosím má s ním niekto skúsenosti čo sa týka vedľajších účinkov, návykovosti a pod.? Mám strach začať užívať tieto lieky, nakoľko viem čo to robí s ľuďmi, lenže potrebujem sa z toho čo najskôr dostať... Za všetky odpovede vám vopred zo srdca Ďakujem!!!

Tovdo

Ahojte ja beriem uz mesiac sertralin 50mg a + k nemu aj lexaurin 1,5mg a bol som upozorneny ze prvy tyzden mi bude na vracanie,nechutenstvo...Ale nastastie nic take sa nestalo az na to zyvanie a zvysena unava. Ale co sa tyka ucinku na moj stav tak citim sa asi o 60% lepsie ale este nieje to ono! Nemam este odvahu ist do roboty obavam sa ze bude treba aby mi psychiater zvysil davku alebo pridal este nejake AD. Proste treba to este doklepnut a dufam ze budem uz o.k. Inak nic proti sertralinu nemam no uvidim dalej potom napisem

RNG

Vytazok z lubovnika/sr john's wort, s obsahom 0.3% hypericinu a 3% hyperforinu ma ucinku SSRI, SNRI, zvysuje hladinu dopaminu aj GABA v mozgu, tj je ovela ucinnejsi, ako len SSRI.
Zialbohu jediny vyrobok, co ma zarucene tento obsah vyraba firma Paradise Herbs, pod menom St John's Wort, a ucinna davka , narazova a nenavykova su 3 kapsule tohoto vyrobku raz za den , a len podla potreby.
Ucinok zacina asi 2 hodiny po zobrati, a trva vyse 8 hodin. Moja zena to napr pouziva podla potreby uz aspon 10 rokov. Obvykle nie viac, nez 2 krat tyzdenne.
Neurotransmitery sa v tele vytvaraju neustale, ale spotrebuvavaju velmi nepravidelne, v strese mnohonasobne viac, takze ich hladina moze klesnut az do prinizkej=depresie a rozne ine nervove problemy. Tento menovany vyrobok tomu zabrani.

8simon81

Ahojte.. Užívam už asi 2 roky atarax.. Všetko bolo ok ale asi pred tromi mesiacmi sa mi zhoršil stav.. Mesiac som užival serlift 50 mg a nič tak od dnnes mi bol predpísaný sertralin 100mg... Večer búšenie srdca,strpnute cele telo,zavraty...musel som navštiviť pohotovosť.samozrejme všetky vysledky ok ... Tak neviem čo dalej,či uživať alebo co... Mate niekto prosím podobne skusenosti ???

abc123

1981mj, ako prvé u mňa boli homeopatiká Sedatif PC, ktoré zabrali len na týždeň a potom sa to znovu vrátilo, čiže nepomohli mi. Po homeopatikách, vyše 2 mesiacov bolo magnézium B6, ktoré tiež nepomohlo. Nakoniec ma napadol ľubovník bodkovaný, ktorý mi v lekárni neodporúčali, pretože je pri ňom človek dosť obmedzený, nemôže s ním byť na slnku... Tak mi odporučili namiesto ľubovníka Persen, ktorý je prírodný, extrakt medovky, mäty a koreňu valeriány. Ten už beriem vyše mesiaca, ako tak pomohol, ale nie úplne. Zase nemôžem fungovať len na Persene, pretože je to aj dosť drahý liek. Na psychiatrii mi dali už spomínaný Sertralin. Lenže ja ho užívať nechcem, teda najlepšie by bolo sa zaobísť bez toho lieku, len ja mám strašné obavy, keď nastúpim do školy, že sa mi budú záchvaty vracať a to do školy ešte dochádzam...
Psychiater mi povedal, že ten liek je už silnejší, ale neškodný, je určený aj pre malé deti, vraj to bežne podávajú malým deťom. Pravdepodobne to skúsim, už len preto, že sa chcem dať do normálu a normálne fungovať ako pred tým, nie s obmedzeniami, že dostanem záchvat a budem musieť ísť domov, týmto by ma rovno zo školy vyhodili, nikto nepochopí tento problém, lebo kto si ho nezažije, nevie aké to je. Samozrejme, kebyže by sa u mňa dostavili nejaké vedľajšie účinky, tak to užívať nebudem, ale to mi aj môj psychiater povedal, že prvé 2-3 týždne pri užívaní tohto lieku sú najhoršie, lebo organizmus si naň musí zvyknúť, na každého to vplýva inak.

1981mj

ja osobne som sertralin brala,ale len 2 dni.hned prvý den ked som si to dala bolo mi nevolno,mala som celý deň čudnú bolesť hlavy,na druhý deň tak isto,najhoršie prišlo o 4 hod. ráno,zobudila som sa s pocitom na zvracanie,napila sa vody,hned zo mňa ta voda išla von,mala som nával tepla aj sa triasla,musela som sa oblievať vodou.potom som si to už nedala.prečítaj si o serotoninovom syndróme.a never psychiatrom, žiadna nerovnovaha v mozgu neexistuje.je to podvod.na youtube najdeš vela o psychiatrii...radsej zvol prirodnu liečbu,doplnky ktoré odporúča rng.

abc123

Ďakujem vám, moc ste mi pomohli, vyskúšam teda tie lieky, uvidím čo to so mnou spraví, keď tak ich vysadím :) Len potrebujem sa dať do poriadku pred tou školou, nemôžem si dovoliť moc vynechávať.

atra

abc123, áno, na tej psychiatrii ti to vysvetlili správne a predpokladám, že ti povedali, že teraz idú tvoj mozog liekmi "poprosiť" aby vyrábal - produkoval viac toho serotoninu. Ja nezatracujem liečbu ADčkami, lebo niektorí ľudia majú určite vážne psychické stavy a poruchy a na tie už určite treba ADčka, ale toto, čo máš aj ty, aj ja, je len "panika" a vyrábanie si stresu a starostí už vopred z toho, čo príde, resp. ak príde.No však skús ich začať brať, možno tebe to zapasuje a pomôže, veď nie sme všetci rovnakí a možno ich tvoj mozog prijme bez nejakých vedľajších účinkov,ale ešte ťa upozorním aj na jednu vec a to je pribratie a myslím, že každý, kto bral Adčka mi dá za pravdu, priberá sa z nich.ja som pribrala 10kg a už dva roky sa ich neviem striasť. Takže držím palce,akokoľvek sa rozhodneš, či brať alebo nebrať. :)

sertralin

Ahoj, moja psychiatrička mi ho predpísala pred niečo vyše 3 týždňami. Momentálne už nepociťujem žiadne vedľajšie účinky, ale zo začiatku som asi týždeň cítila takú bodavú bolesť v čele, nad okom. Ale tak už je to fajn a necítim, že by mi robili zle tie lieky. Zase ale nedá sa to zovšeobecňovať, každý reaguje inak.

abc123

Ja mám len 17 rokov, mne na psychiatrii povedali, že to je nedostatkom serotoninu v mojom mozgu, ktorý sa mi doplní Sertralinom. Momentálne mám teraz prázdniny, takže sa cítim fajn. No lenže keď sa znovu začne škola, tak príde aj určitý stres, ktorého sa obávam a hlavne panických atakov z ktorých mám už strach. Stále sa neviem rozhodnúť či sa mám dať na tie lieky alebo nie. Pretože aj chcem, ale zároveň aj nechcem. Najviac sa obávam vedľajších účinkov toho lieku.

atra

abc123, aj u mňa PP prepukla v takejto podobe akurát, že intenzívnejšie, ja som musela na týždeň ostať v nemocnici na infúziách a nejakých liekoch.Prepustili ma a nasadili mi ADčka (Paretín), ktoré som brala cca rok a potom som si ich sama vysadila do stratena, pretože som sa ich chcela zbaviť. A to nasadzovanie si ich bolo dosť zlé, takmer mesiac mi bolo zle po nich, potom si už ako-tak telo na nezvyklo ale už by som ich nechcela nikdy brať. Dala som sa skôr na takú "prírodnú" liečbu, užívam St.John´s Wort a musím povedať, že mi to pomáha, resp. naučila som s PP robiť, zvládať ju.Proste keď mám pocit, že "to" na mňa chce prísť, stále si vravím, že na to sa neumiera a predýcham to, nejako to ustojím. Ale PP je podľa mňa dôsledok nejakej nahromadenej nespokojnosti, dlhodobého stresu a únavy, takže potrebné je asi odstrániť hlavne príčiny ktoré spôsobujú PP.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

AD Sertralin - Fórum - ZDRAVIE.sk