Som právnička a pracujem ako čašníčka v kaviarni

Príspevok v téme: Som právnička a pracujem ako čašníčka v kaviarni
Janka5556

Dobrý deň, minulý rok som ukončila právnickú fakultu, avšak uz rok pracujem ako čašníčka.Som z toho veľmi neštastná, neviem si nájsť robotu v mojom odbóre, hoci žijem v Bratislave.
Citim sa byt uplne neschopna,v noci placem do vankúša. naco to bolo dobré, učit sa tisíce strán a nič z toho...nikde ma nechcú
Podotykam ze univerzita, ktoru som ukoncila je statna, nejde o ziadnu sukromnu skolu
Aj rodicia mi vravia ze som uplne neschopna, takze ja uz ani nejdem na ziadny pohovor, lebo si neverim..
neviem co som tymto prispevkom chcela povedat, je vobec niekto taky na svete?

Antonina

Viem o jednej fabrike, kde sa nocne nerobia, ale ubytko neviem, ci zabezpecuje.. Kazdopadne, nemusis robit vo vyrobe.. Nepremyslala si nad niecim inym, kde nevyzaduju ziadne vyssie vzdelanie? Je toho viacero, nezufaj hned a nemysli na samovrazdu, co si. Musis byt silna. A co sa tyka toho nizsie - lekarka nemoze za tvoj zdravotny stav, predpokladam, ze mas epilepsiu, ked nemozes v noci pracovat. Keby pracujes v noci, stav si pohorsis tak, ze ani nechci vediet.. skus si precitat, ako dopadnu ludia, ktori sa riadne neliecia, a potom obvinuj lekarku. Ta za to nemoze.

uuleuskauu