Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Samovrazedne myslienky

Duška248

Ani mňa to už nebaví! A ja sa musím obhajovať nebudem len ticho sedieť a čítať si Vaše príspevky, ale dobre nechajme to tak, téma je úplne o niečom inom, ja mám svoj život, vy svoj a ďalej to neriešme :) Takže držím palce slečne/chalanovi čo tému založil a ja som sa dostatočne vyjadrila, nemám viac k tomu čo povedať, aj tak by ste do mňa, len znova rýpali, ale aspoň som sa naučila, že pridávať príspevky na nejaké fórum, nebol najlepší nápad ako ľuďom pomôcť :D tak nič. A presne tak Mier s Vami :)

wtf

Duška248 áno súhlasím nestačí...Preto študujem medicínu štvrtým rokom aby som to mohla zmeniť. Zatiaľ však nemám ako. Neviem pred kým sa tu obhajujete, predomnou nemusíte...či prispievate či nie..ja prispievam tiež z toho čo mám a na strednej som chodila robiť zbierky a čo..
Ste psychologička, snáď nato prídete...
Nikto sa tu nesťažuje, jedine vy máte strašnú potrebu sa obhajovať, otázka je prečo ? Ja sa tiež nechcem hádať, nič proti vám nemám iba som mala potrebu zastať sa tej mladej slečny, pretože asi väčšina ľudí jej hovorí, to čo ste napísali vy.
Už nemám chuť reagovať takže mier s vami, pokračujte v tom čo robíte, veľa šťastia do života...

vivi387

Duska, prepacte ja som Vám nechcela este pridávať, skôr to bola len taká moja myšlienka a reakcia na to ako vás príspevok vyznel. Samozrejme nemôžeme vas hodnotit na základe niečoho takého. A tiež si myslím že aj takýto drsnejší prístup môže niekomu niekedy pomôcť, len to je tiež individuálne. Možno niekedy inklinujete k takémuto prístupu prave v súvislosti z vašou prácou. Každopádne netreba to tu na fóre brať až tak vážne ako v realite.

Duška248