Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Serlift vs. Sertraline Actavis

Príspevok v téme: Serlift vs. Sertraline Actavis
halcyonser

Ahojte. Roky som uzival Serlift a v lekarni ho nemali, tak mi dali Sertraline. Beriem to uz niekolko dni, mam aj zvysene davkovanie z 50mg na 75mg ale citim sa hrozne. Mam stuhnute svaly,busenie srdca, je mi na zvracanie, boli ma hlava, zavrate a pod. Co myslite? Moze za to aj zmena lieku? Ci len zvysenie davky? Mate skusenosti s takouto zmenou lieku resp. davkovania? Serlift mi roky pomahal. Dakujem

Halcyonser

Tie priznaky sa mi uz pomaly upravili, no prislo nieco horsie. Uz dvakrat na mna prisiel taky neznesitelny stav, akoby mi do krvi vstrekli adrenalin. Extremne mi stuhli vsetky svaly, nastupila triaska (ako ked sa klepete od chladu), tazko sa mi nadychovalo, srdce mi cudne bilo. Proste nieco ako panika, ale tu dobre poznam. Toto bolo horsie, a prislo to samo. Musel som brat oxazepam. Moze to byt este stale kvoli zmene davky? Lebo toto ked sa mi este zopakuje a nebodaj niekde uprostred prednasky tak som odpisany. :/ Uz chcem byt normalny.

jajaa

Môže ísť pravdepodobne o zvýšenie dávky. Vydrz minimálne 3, ale najlepšie do 6 týždňov, malo by sa to upraviť.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Serlift vs. Sertraline Actavis - Fórum - ZDRAVIE.sk