Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

hak a bolest noh?

elly

ja mam napisane ze bolest noh ked je okamzite treba prestat brat HAK ze to je tromboza!!!! a treba vyhladat lekara...

lienka111

aj ja som mala s tym problem ked som s tym prvykrat zacala, to je asi len z toho ze telo si zvyka na nieco nove, mne to po mesiaci preslo, ale spominam bolo to vtedy strasne, uz som sa nevedela pohybovat a bolo to vtedy presne v tomto obdobi v juni, velke horucavy tak som to dost blbo znasala, gynekolog mi sice zmenil tabletky po mesiaci ale myslim ze to bolo len tym ze som s nimi len zacinala lebo potom po roku som znova brala tie iste co prvy krat a nerobili mi vobec problemy

katka27

Leni, ja som mala taky isty problem, len ma boleli po mesiaci uzivania HAK. Moj gynekolog mi odporucil vela tekutin a pohybu, pomohlo. Skus pit denne aspon 2 l, a vela viac sa hybat, ak to nepomoze, zajdi za lekarom. HAK zatial urcite nevysadzuj, nejaky cas bude trvat kym si na nu zvyknes.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

hak a bolest noh? - Fórum - ZDRAVIE.sk