Starší chlap - nevadí to?

Príspevok v téme: Starší chlap - nevadí to?
petka03

Ahojte, tak zaujíma ma váš názor na to či v začinajúcom vzťahu vadí keď muž je o 14 rokov starší. Ja študujem - on pracuje. Trošku mi vadí, že sa vidíme len cez víkend, cez týždeň ja mam školu ale potom mam kopec voľna, on pracuje od poobedia do večera, nemáme sa kedy vidieť a veľmi mi chýba... ked ho nevidím , chytám absťáky. Neviem, či sa to dá už nazvať vzťahom, kedže pred pár mesiacmi ukončil jeden a bývalka mu stale robí scény a otravuje ho s vecami kt. jej má vrátiť.On veľakrát sa trápi kvoli tomu vzťahu že to nevyšlo. Síce, je to veľmi viditeľné, že ked sme spolu, správa sa ku mne ako ku kráľovnej je strašne ku mne milý, dobrý, neustále mi dáva komplimenty, už fungujeme aj po intímnej stránke no je nám spolu dobre. Neviem či som vystihla pointu toho, čo som chcela ale zaujíma ma váš názor na to celé. Má to perspektívu ? Najradšej by som bola neustále s ním.. je to až chorobné

Ďakujem za každú odpoveď

Filip TT

Moze vyjst aj vztah s vekovym rozdielom 14 rokov. Len priebeh toho vztahu si otocila na hlavu - navrhla si intimne spoluzitie a potom rozmyslas, ako to vlastne s tebou mysli. A navyse tvrdis, ze ten vas vztah je taky mlady, ze nie je vhodne sa ho na to ani spytat. Vyzrety muz by to ale pri takej prilezitosti povedal aj sam: Chcem byt tvoj, Bud moja navzdy. Pre mna to je divne, ze Ti pri tom nevyznal svoj vztah k Tebe, ani ze si sa ho na to pri tom nespytala.

petka03

Ďakujem ti velmi pekne za uprimny komentar k veci. Som rada,ze konecne niekto komu neprekaza vekovy rozdiel a funguje tovam . Mam trochu obavy s toho,ako to dalej bude prebiehat ale doteraz to bolo vsetko krasne. Len sa musim pousilovat nebyt taka zavisla a ako hovoris obozretna a nezanedbavat svoje zaluby,skolu atd.
Vela stastia prajem aj tebe

chivas regal

Ahoj,