Tráviace ťažkosti

Príspevok v téme: Tráviace ťažkosti
coco70

Ahojte, pokukala som už veľa stránok ale stále si neviem rady. Mám tráviace ťažkosti, ktoré mi dosť komplikujú život. Tieto problémy začali, keď mi zistili intoleranciu laktózy. Strieda sa u mňa hnačka so zápchou, je to tak že buď sa najem a okamžite musím na záchod alebo mám zápchu a viete aké to je. Bolí ma brucho, mám ho tvrdé, som nervózna a cítim sa na prasknutie. Je to o to horšie že som študentkou strednej školy, mám 18 a už mám dosť vymeškaných hodín kvôli problémom s bruchom. Chcela by som nejakú radu, od čoho by sa mi upravilo trávenie alebo niečo proste..Ja aj veľa stresujem zo školy takže .. Ďakujem :)

lulu8383

ahoj, ja som tiez alergicka na mliecne vyrobky, problemy mam to iste co popisujes ty, mne pomohla dieta, konkretne som skusala raw stravu to je surova strava, kupila som si knihu raw kreacie od plejady, pozri sa na nu a vyskusaj nieco take.

debbie12

Ešte som si spomenula na otca, ktorý pije pepsi keď ho bolí žalúdok - že vraj obsahuje pepsín, enzým čo pomáha s trávením, ale to si nie som istá. Inak sorry za nefunkčný link... Tu to je

www.nabytok.sk

debbie12

Tráviace ťažkosti môžu pochádzať aj zo zlého spánku. Väčšinou je to teda neodstatočná dĺžka spánku, zlá posteľ alebo dokonca bok, na ktorom ležíte. Keď vás bolí brucho, treba si ľahnúť na ľavý bok, na nie príliš mäkký, ale zas ani tvrdý matrac. Ja som si kupovala tento Triflex od www.nabytok.sk a odkedy ho mám, čisto rozdiel v spánku...k lepšiemu samozrejme :)

LMarika