Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako sa zbaviť vyrážok po vysadení antikoncepcie?

Táto diskusia patrí k článku: Ako sa zbaviť vyrážok po vysadení antikoncepcie?
Ako sa zbaviť vyrážok po vysadení antikoncepcie?

Pred nedávnom som vysadila hormonálnu antikoncepciu(3mesiace), používala som 5 rokov náplaste Evra. Nemám problém s cyklom ani bolesti počas menštruácie. Až na moju pleť a pokožku dekoltu a chrbát, stále som vyhádzaná. Bojujem s tým prostredníctvom vitamínov, ale žiadna zmena. Bolo mi povedané, že sa mi musí vyrovnať hladina hormonov a zlepší sa to. Je to jediná možnosť?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ako sa zbaviť vyrážok po vysadení antikoncepcie? - Fórum - ZDRAVIE.sk