Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať?

Táto diskusia patrí k článku: Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať?
Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať?

Pred 3 týždňami operovali babičke laserom pravé oko na zelený zákal. Mala si kvapkať po operácii kvapky BETOPTIC S, ale oči ju z tých kvapiek štípu, režú a má veľmi nepríjemné pocity. Predtým používala gél VIDISIC, ktorý znášala veľmi dobre. Môže ho používať i najďalej? Babička je zo zahraničia. Alebo máme vyhľadať lekára?

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať? - Fórum - ZDRAVIE.sk