Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nové okuliare mi spôsobujú bolesti očí a hlavy.

Táto diskusia patrí k článku: Nové okuliare mi spôsobujú bolesti očí a hlavy.
Nové okuliare mi spôsobujú bolesti očí a hlavy.

Už je to viac rokov dozadu čo som bol lečený na žaludočné vredy gastrozepínom. Pri jeho používaní sa mi zhoršil zrak. Na lieku bolo napísané, že sa zrak po skončení užívania gastrozepínu vráti do pôvodneho stavu. Nestalo sa tak. Zrak sa mi naopak stale zhoršoval. Teraz pred niekoľkými dňami som bol u očného lekára dať si predpísať okuliare na čítanie. Okuliare mi predpísal, no majú jeden veľký problém, dá sa s nimi čítať tak 1 hodinu, potom ma začnú bolieť oči aj hlava. Okuliare, ktoré som si kúpil v hypermarkete tento problém nespôsobujú.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nové okuliare mi spôsobujú bolesti očí a hlavy. - Fórum - ZDRAVIE.sk