Akoby sa mi to zdalo

Príspevok v téme: Akoby sa mi to zdalo
Zuska0207

Ahojte, už od leta nie som vo svojej koži..neviem čo sa so mnou stalo. Mám 21, stále som bola plná energie a radosti, bavil ma život. Od mala som tancovala, od 14 pracujem, študujem, 5 rokov mám priateľa, proste mala som stále čo robiť. Zrazu sa niečo so mnou stalo. V septembri mi začínala výška, nova práca, s priateľom sme mali zlé obdobie. Začalo sa mi ťažko dýchať, nemohla som sa poriadne zhlbola nadýchnuť až ni musel raz priateľ privolať sanitku lebo som mala záchvat úzkosti a nemohla som dýchať. Odvtedy sa trápim. Bála som sa chodiť autobusom, chodiť von, bála som sa chodiť do školy kvôli problému s dýchaním. Pochodila som po rôznych vyšetreniach, nezistili mi nič. Šla som ku psychologičke, ktorá je zaneprázdnená, takže som pri nej bola raz za celý mesiac. Povedala, že mám úzkostnu poruchu vyvolanú stresom. Taktiež som bola u psychiatričky a brala som tri týždne štvrtku paretinu lebo som sa bála brať normálnu dávku, aby som neskôr nemala problém pri vysadení. Bolo mi stále rovnako, tak som ho zo dňa na deň vysadila. Pred týždňom som bola na kontrole a povedala mi, že mám tabletky opäť brať, celé kusy, vraj mi to pomôže. No ešte stále som s nimi nezačala.. a posledné týždne mi je hrozne zle. Akoby som nebola vo svojom tele, akoby sa mi všetko len zdalo.. niekedy som tieto pocity mala raz za čas, teraz je to úž pár týždňov vkuse... stále mám pocit, akokeby sa mi snívalo... neviem čo to je. Je to otrasný pocit, chytá ma panika.. prosím ak niekto aspoň tušíte čo by to mohlo byť alebo ak ste to zažili, napíšte mi.. budem vďačná.

lukreca

ja som mala roky panicku poruchu bolo to hrozne boli mi nasadene antidepresiva a odvtedy nic ,o vysadeni liekov sa mi to ostupom casu znova zacina vracat takze sa chystam znova k lekarovi.

nnmm

Ahoj, ten pocit akoby sa ti všetko iba zdalo alebo snívalo sa môže nazývať derealizácia a depersonalizácia. Skús si niečo o tom prečítať

3111