Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Diskusia: Antidepresiva a sexualny zivot

Príspevok v téme: Antidepresiva a sexualny zivot
Anomi

Viete mi poradit niekto? Som s toho smutna, zufala, neviem si uz rady :-( Mozno to vyznie sebecky ale mam toho uz dost, prechadza ma trpezlivost a to som bola doteraz az velmi trpezliva.
Ide o to, ze moj partner berie antidepresiva a straca uplne chut na sex. Je to uz niekolko tyzdnov, co sme spolu nespali - pritom predtym on bol ten co neustale mal chut. Podla vas sa da s tym nieco robit, berie kombinaciu ADciek typu SNRI + SARI. Jedno mu tlmi chut na sex a druhe by to malo zvysovat. No ja uz neviem, ako to riesit. Pri jeho zdr.stave mi je hlupe sa zacat sa s nim otom rozpravat, len zas som zena v najlepsich rokoch,a toto zacina byt u mna dost problematicke. Planovali sme aj dieta, no ale zo vzduchu sa to asi nepodari.
Co mi poradite ?? Mate s niecim takym skusenosti ???

Huh

mam56.
Prepac v inom prispevku som ta odsudil..
Ty si tiez bral ad koli zene? Ked ano mohli by sme pokecat :)

Inak ako som spominal treba dat sex pred podanim tabletky
Napr mu povedz nech si da dalsiu da neskorsie vecer ked bere pred spanim....

mam56

Ja som mal tiež presne takú istú mrchu ako si Ty. Ale ona aspoň vedela ako na mňa. Keď mi na ňu nechcel s.áť, tak prišla ku mne, dala mi po papuli (čerez pysky, po našom) a zvrieskla na mňa: chu.u, postav sa!!! A ja že, ok, už som ready: sézam, otvor sa:-)))

mam56

Podľa mňa je to hlúposť, že kvôli AD-čkám stratil chuť na sex. Ja to skôr vidím tak, že buď pozerá porno alebo masturbuje na fotky pekných báb. TEBA ma len preto, aby ho nikto neohováral, lebo na to je háklivý. Také lacné výhovorky, že AD-čka. A prečo ich vlastne berie? Čo má depresie? A z čoho má tie depresie? Ja Ti to zhrniem, lieči sa na depresie preto, lebo je s Tebou. Divné je to, že pri Tvojom SS-KOMANDOVANÍ si ešte nekúpil nejakú zbraň. Skús pohľadať doma. Najskôr ju môže mať v skrini v garáži, kde trávi veľmi veľa času, že?

Anička

..oprava v texte.... som sa kecla pri písaní.... "Moja rada - zmeniť lieky, resp. antidepresíva u partnera, a tiež aj celkový - nesebecký prístup k partnerskému vzťahu z Tvojej strany....

Anička

Si fakt zaujímavá.... Píšeš, že máš priateľa, s ktorým plánuješ aj dieťa, a potom zase píšeš, že si vraj dosť trpezlivá (niekoľko týždňov !!!), a zároveň sa so svojím partnerom nedokážeš o probléme vôbec porozprávať.....:-). Smiešne......Tak za prvé, by som určite chcela dieťa s človekom, ktorého milujem, s ktorým sa dokážem porozprávať o akomkoľvek probléme, lebo v živote príde tých problémov veľa, a za druhé príde mi to teda dosť sebecké, že Ty niečo chceš, ani mu o tom normálne nepovieš, neporozprávaš sa, ale na druhej strane chceš, aby problém riešil, hlavná vec, že TY niečo chceš...... Radšej prídeš tu na forum a vykecávaš s cudzími ľudmi. Ja osobne, byť na mieste toho Tvojho chlapa, asi sa s Tebou rozídem. On má vážny problém, depresia nie je sranda, ale dá sa liečiť, a tabletkami sa to dá riešiť, len by som určite uvažovala o zmene liekov na iné lieky, ktoré netlmia chuť na sex. Tých antidepresív je celá kopa..... len treba nájsť tie správne lieky. Len si myslím, že by si mohla byť svojmu partnerovi viac oporou, akou podľa mňa nie si..... to je môj názor. Z Tvojho príspevku to tak vyzerá, zaujímaš sa o seba, ale partner je Ti fuk..... hlavne, že Ty chceš sex, resp. dieťa..... Sorry, že možno kus z ostra, ale nepáčil sa mi Tvoj príspevok........... Moja rada, zmeniť lieky na depresíva, a možno aj celkový prístup k partnerskému vzťahu.....PS: depresiu možno poraziť, dokonca po istom čase, sa dajú lieky postupne vysadzovať, nikdy však nie naraz, a človek sa môže vyliečiť.... u niekoho to trvá pol roka, u niekoho rok, no niekto s tým môže mať aj dlhodobejší problém.... každý človek je iný.....

anonym456

Možno sa to časom zlepší keď si telo vytvorí toleranciu na to svinstvo ale inač sa s tym nedá nič robiť

anonym456

Áno a dosť a ani pri masturbácii som sa nemohol urobiť. Alventa bol celkovo hnus, veľa vedlajších učínkov, najhoršie AD čo som kedy bral a to lieky znášam dobre.

Anomi

Aj on berie alventu.. Velku nechut k sexu ti to sposobovalo? Neda sa s tym nic robit ? Nemoze zmenit lieky momentalne

anonym456

Nech zmení AD alebo ich nekombinuje a berie iba jedne, ja som nemal chuť na sex keď som bral Alventu. Teraz beriem Lenuxin (escitalopram) a mám chuť stále

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antidepresiva a sexualny zivot - Fórum - ZDRAVIE.sk