Cushingov syndrom

Súvisiaci obsah

tpch

Co je na tom take zlozite? Studujes v Ruzomberku, hned poruke mas specializobany Endokrinologicky ustav v Lubochni s celoslovenskou posobnostou. To ta nenapadlo hladat tam?

pistek

Dobrý deň... potrebovala by som od vás pacientov ktorý ste alebo ste boli postihnutý týmto ochorením pomoc... Som študentka 3-ročníka Fakulty Zdravotníctva na Katolíckej univerzite v RK. A Cushingov syndróm je moja téma na bakalársku prácu... je zložité nájsť takého pacienta a tak by som od vás potrebovala nejaké informácie ... prosím ak môžete ozvite sa mi budem vám veľmi vdačná

marci33

Netreba byť hlavne vyplašený. Je to špecifické ochorenie a u každého sa prejavuje inak. Všetko závisí od jedinca. Syn bol operovaný 2005 má sa dobre - musím zaklopať. Mal 3mm nádor na hypofýze. Teraz funguje v pohode, nemá bolesti a aj psychicky je v pohode. Musel zvkynuť na fakt , že toľko nevládze a k tomu upraviť režim. Som nesmierne vďačná II detskej klinike aj personálu a predovšetkým p. DOKTORKE Pribilincovej ktorá ho ošetrovala. Držím palce.

xsfinga

Ahojte všetci kuschingáči.Svoju diagnózu som si našla na internete(ešte že ho máme)a tak som po nekonečných vyšetreniach u rozličných lekároch konečne zakotvila na endokrinológii.6.júna 2008 som bola operovaná v Bratislave. Mala som 4.mm.adenóm na hypofýze. Mám rok a pol po operácii a stále mám veľké problémy. Najviac ma trápia bolesti rúk a nôh(bolia ma svaly,kíby ), ráno vstávam unavená a najprv sa musím rozchodiť aby som mohla fungovať.Keď počas dňa veľa chodím, tak večer nemôžem pre bolesti nôh ani zaspať.Ďalším mojím problémom sú riedké a vypadávajúce vlasy a neustále červené a slziace oči.IDA ,ak to čítaš tak sa ozvi, alebo niekto ,kto tým prešiel,hľadám ľudí ktorí majú s tým skúsenosti-od lekárov sa dozviem veľmi málo.

kamoška

Ahoj, neviem, či je to ešte aktuálne ale vidím, že sa ti nikto neozval. Prešli síce 2 roky, ale keď to čítaš, tak ti rada odpoviem.

technécium