Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

chlpatá?

tinka *

Tiež som toho názoru, že to je z HAK. Ja mám tiež podobné skúsenosti, brala som HAK a rástli mi chlpy ovela rýchlejšie a keď som HAK vysadila, tak som sa čudovala ako dlho mi vydržia oholené nohy alebo aj intímne partie. Má to svoje výhody ale aj nevýhody.

moniqqe

vieš čo? skús minervu... tá je určená aj na takéto problémy... mala by sa ti od nej zlepšiť pleť, ba dokonca zmierniť ochlpenie...

katarinnka

No tak patri to medzi neziaduce ucinky rovnako ako priberanie,strata libida atd... Moze sa to stat ale nemusi.

fifinka77

vážne sa to môže stať od HAK? a od akej, neviete? lebo ja rozmýšľam o tom, že by som začala brať HAK, ale teraz som sa vystrašila...nechcem byť chlaptá :-(
hm, baby....ako je to s tou antikoncepciou?

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

chlpatá? - Fórum - ZDRAVIE.sk