Úplne som sa opustil

Príspevok v téme: Úplne som sa opustil
psychous587

Zdravím, začnem priamo k veci. Vždy som bol nerozhodný a nemal žiadne sebavedomie. Nálada mi vždy skákala hore dole a tak isto sa striedali moje obdobia šťastia a úpadku. Ale to čo sa mi stalo v poslednom pol roku už asi nerozdýcham, rozpadol sa život na kúsky. Chodil som na VŠ druhý ročník Bc. stupňa, mal som prácu programátora ktorá ma bavila, škola mi šla dokonca som si našiel priateľku. Náhle som ale prestal chodiť do práce nakoniec som dal výpoveď. Dodnes neviem prečo. Prestal som chodiť do školy, toto skúškové som nespravil ani jednu skúšku a zo školy som sa odhlásil. presťahoval som sa späť na liptov k našim a denno denne sedím v krčme kde prepíjam posledné peniaze ktoré my ostali. Pribral som 25 kg za posledné dva mesiace, s priateľkou sa nakoniec rozišiel. Ale neviem prečo!!!!! Mávam svetlé chvíľky ako je táto kedy naozaj neviem prečo som sa takto opustil. Bez akéhokoľvek spúšťača. nálady sa mi menia aj 20x za deň. Znenávidel som sa. Neviete o niekom komu sa stalo niečo podobné? Ako vrátiť seba samého? Prosím o radu som totálne zúfalý.

orol1

toto je podla mna vymyslene ako aj plno inych tem, co dnes pozeram. psychousko sa tu od 25.7. ani neukazal.
preco to robia?

vesticalubomira

Ahoj. To čo popiduješ pramení z dectva. Tento blok treba riešiť terapiou podvedomia. Prestal si sa mať rád a to súvisí so slaninou sebavedomím a s pocitom, že sám o sebe nie si dosť dobrý s podobne. Tu je moja stránka. Tam to vysvetlujem podrobnejšie. www.vesticalubomira.wixsite.com.

ped

Najlepšie je stať sa salámistom a flegmatikom, stane sa ti niečo zle, tak si povieš: čo ma potom? Stane sa ti niečo dobre, tak si tiež môžeš povedať, že čo ma potom? Ale keď je to dobré, tak prečo nie, že? Ono to popíjanie niekedy nemusí byť vec negatívna, možno je to len nejaká forma sitting-at the window-party-celebration.
Aspoň si pusť nejakú dobrú pesničku:
www.youtube.com
I´m just staring at the Sun...

oko0