Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

ako ste na tom?

meili

Ak si si ista ze je to len kvoli HAK, tak ju zmen. Bezne sa to poklada za neziaduci ucinok. Ja beriem Minervu a take stavy nemam. Mozno som obcas trosku viac precitlivela, ale nic extremne to nie je. A ak si kvoli tomu ako pises, pokazite den, myslim ze ta HAK za to nestoji a radsej skus nieco ine, porozpravaj sa s gynekologom. Drzim palce.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

ako ste na tom? - Fórum - ZDRAVIE.sk