Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

POMOZTE MI!!!! potrebujem okamzité rady

heilly

juj dakujem:) ale uz som dostala:) len som sa nalakala strasne:) ale uz budem vediet:) este raz dik a jaja tebe dakujem za presny rozpis:P

jaja

počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa v tej 7-dňovej pauze nejedná o menštruačné krvácanie ale o tzv. krvácanie z vysadenia
to znamená že ak berieš antikoncepciu tak tie hormóny ktoré sú v nej obsiahnuté zabraňujú jednak uvoľňovaniu vajíčka (teda ovulácii) a taktiež tomu aby sa v maternici vytvárala a bujnela sliznica
to krvácanie v 7-dňovej pauze je sposobene poklesom hormónov ale nejedná sa o menštruačné krvácanie
ak berieš antikoncepciu pravidelne a poctivo, tak šanca otehotniet je prakticky nulová

Nena

Pri užívaní antikoncepcie sa môže stať aj to, že menštruáciu nedostaneš. Mne sa to stalo, bola som aj u dojtora, či nie som tehotná, ale on mi povedal, že je to normálne, že menštruácia môže niekedy vynechať. Ale tiež som dostávala na taký 4-5 deň. Ak nedostaneš a budeš si chcieť byť istá, choď potom ku gynekológovi.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

POMOZTE MI!!!! potrebujem okamzité rady - Fórum - ZDRAVIE.sk