Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po užití Postinoru 2 to mešká..

Príspevok v téme: Po užití Postinoru 2 to mešká..
Vilma

Ahojte, potrebujem pomoc...Uzila som postinor2 a za tri dni som krvacala...to som pocula ze je normalne.A ked ma prist uz normalny menzes tak bude meskat 5 dni. Lenze uz je 7. den a nic...Pritom som bola u gynekologa a povedal ze testy na tehotenstvo mam negativne.Ale uz sa aj tak zacinam znepokojovat...Co mam robit?

janka

ahojte.Pred 3 mesiacmi som mala s partnerom nechránený sex a išli sme na plno.Potom mi menštruácia meškala tak som si urobila test a vyšiel negatívny.a asi o týžden som dostala menštruáciu.Lenže teraz mi už 2 mesiac mešká a som zdesená.neviem čo mám robit.mam malo rokov na to aby som bola tehotná.mám hrozný strach až taky že mám žaludočnú neurozu.a ešte ja nemávam pravidelnu menštru.Najviac mi meškalo 2 mesiace a to som ešte nemala sex.Prosím pomoc už neviem čo mám robiť.

marusska68

Ahojte, potrebujem radu.Pred mesiacom sme mali s priateľom nehodu, na druhy deň som užila postinor.O 6 dni som začala krvácať, ako keby som mala normálnu menštruáciu.Na 6.deň meškania menštruácie som bola u gynekológa, hcg som mala negat., no aj napriek tomu sa veľmi bojím, lebo už mi to mešká 12 dní. Môže byť, že som tehotná a v krvi sa mi to ešte neukázalo?Prosím poraďte mi, ďakujem. Už neviem čo robiť.

vilma

alica,
neboj, mne to meskalo tyzden.Ale ak to ani po tyyni nepride tak chod ku gynekologicke.Vela stasta!A hlavne nemaj strach!

alica

zobrala som postinor do 31 hodin od styku. nezbadala som ziadne neobvikle reakcie.Cakam na menstruaciu a meska mi uz tri dni.mam celkom strach.Skuste ma nejako upokojit,prosim

creatka

je to nepríjemné s tým Postinorom.. ja mu ale môžem dakovať ze mi zachránil život ked ja som si ho takmer zničila.. po postinore mi to prislo skôr ale potom to už bolo v poho a ustálilo sa to..

Vločka

ano je to normalne.Nemusis sa obavat! To je reakcia ze si ho uzila a normalnu menstruaciu dostanes v tedy kedy mas dostat t.j. ako si napisala o 2 tyzdne. Ale nezlakni sa mne to meskalo 6 dni. Ked ti to bude meskat viac ako tyzden radsej chod k lekarovi.
Prajem

Chika

uzila som postinor2 a na piaty den som zacala krvacat ale len trochu.menzes mam mat o dva tyzdne je to normalne?a o dva tyzdne to dostanem?

Vilma

Dakujem vam, uz sa nemam preco znepokojovat. Vseko je v poriadku. Uz mi to nemeska :)
Prajem Vam stastny Novy rok!!! ;)

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po užití Postinoru 2 to mešká.. - Fórum - ZDRAVIE.sk