pankreas???

Príspevok v téme: pankreas???
studentkaaa

Caute. Som studentka a podla mna prilis mlada na nejake bolesti. Budu to tri mesiace co mam bolesti nad pupkom. Najskor to boli krce, teraz to je tupa bolest alebo pichanie tiez v okoli pupka alebo pod rebrami na oboch stranach. Bola som pri vestici a trosku tak sa na nu aj spolieham. Povedala mi, ze nemam v poriadku pankreas. Sla som na vysetrenie a nic mi na sone nezistili a bolesti mam stale. Mate s tym niekto skusenost? Z popisu na internete by to mohla byt pankreatitida. Ale od doktorov sa diagnozy asi nedockam. Dakujem za kazdu reakciu...

asika

ja som mala podrazdeny pancreas este ked som mala 8 rokov.prejavovalo sa to bolestami, kontrolovali mi to v krvi enzymy - amilazy. vtedy sa endoskopie nastastie este tak casto nerobili. skus tabletky pancreolan ak Ti po uziti bolesti prejdu tak je to pancreas. tie tabletky su to len enzymy stoja okolo 70,- tusim. alebo sleduj ci tie bolesti nie su po velkych stresoch, alebo vyprazanych, mastnych alebo dalsich tazkych jedlach.

slovenska vcielka

Ak si myslis, ze mas bolesti pankreasu, popros lekarku nech ti urobe krvne testy na hladinu pankreatickych enzymov + hepatalne testy + cetecko brucha, alebo aspon rtg s bariom. Pankreas moze byt zapaleny, zvasceny alebo mat cystu. Ja som mala zapaleny pankreas, mala som bolesti na lavom boku pod rebrami, nakoniec mu pomohlo napravenie krizovych stavcov, ktore boli vyskocene a tlacili na nerv, ktory zasobuje pankreas. Vela stastia!

RNG

Vredy nie su zo stresu. Stress len prispieva k situacii oslabenim imunity.Vredy su skoro vylucne z helikobaktera pilori.
Existuje krvny test nan a dychovy.
Treba ich vyhubit.
Tema uz bezala
Okrem antibiotickych standardnych kur(2 antibiotika plus ranitidin bismuthu) su ucinne aj alternativne: strieborna koloidna voda a soli zinku, hlavne zinc carnosine, ale aj ine zinkove soli(citrat, treonat) v mensej miere.