Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

vsetko je zleeee

Príspevok v téme: vsetko je zleeee
usiko

dobry vecer, dlho som sa odhodlavala na tento krok....tak budem velmi rada, ak mi pomozete....mam priatela, uz vyse roka....beriem HAK...a kazdy mesiac sa mi stava, ze ma prepadne taka nalada, ze vidim vsetko cierne, som smutna, bez zivota, nemam chut na nic, ani na pracu ani na ludi...neviem sa tesit....vycitam priatelovi veci, ktore niekedy ani nie su pravdive...a tym mu strpcujem zivot...uz beriem aj magnezium, ale akosi nic...take dni mam niekedy len dva, jeden, alebo sedem...alebo sni jeden...ale prevazne ich mavam kazdy mesiac...neviem si uz rady, pomozte mi, co s tym....trapi nas to oboch.....a prosim, neradte mi prestat uzivat HAK, lebo tieto stavy som mala aj bez nej....dakujem za kazdu radu....

majkac

Ahojte. Už dlhší čas mám hnedý výtok (bez výrazného zapachu) a čudujúca sa gynekologička (vraj) nezistila zjavné dôvody. trápi ma to ale stále viac a je to naozaj nepríjemné. Hanbím sa za to aj pred priateľom. Navyše odkedy to mám, menštruujem len 2 dni. Poradte niekto ak viete prosiiim!!

usiko

litith, dakujem, to mi hovorila aj psychologicka....myslim, vies, problem u mna moze byt aj v tom, ze som nikdyv zivote /mam 29 rokov/nemala vazne starosti ani problemy, akosi sa vsetko dialo fajn, skola, praca, rodina....tym padom asi nie som vyzbrojena na taketo veci...takze som v podstate slaba...viem asi to chce cas....uz som urobila vela pokroku, ale este to stale nie je ono a som s tym velmi nespokojna, lebo trapim nielen seba, ale aj priatela....

usiko

psychologicku navstevujem,tak vzdy ked to uz nezvladam,,,, viem vnutorne, co mi je, ale ked to pride, neviem to ovladat.....

lilith

Takéto nálady,máva sem tam v živote každý.Len si ich netreba pripúštat k srdcu,treba sa snažit cez ne preniest,lebo inak im celkom človek prepadne. Všetko záleží od človeka,od toho aký je silný,a ako velmi chce alebo nechce.Vždy ked ta takéto niečo prepadne,začni rýchlo mysliet na niečo pekné.

SHAKTI

Ibaze niektore druhy Hak sposobuju depresie,zhorsenie depresii,zmien sa o tom svojej gynekologicke,zmeni ti ju.Tiez som pri jednej mavala brutalne depresivne stavy,zmenila som a s dalsou v pohode. Inak vies o tom ze AD a Hak sa spolu nesmu uzivat..Skus najprv zmenu hak a mozno i navstevu psychologa.

psycholog ?

usiko,
nerozmysľala si o tom, ze by si navštívila psychológa ? Pomôze Ti nájsť ,,v tvojom vnútri", to, čo Ťa trápi a tiež Ti pomôže bojovať s tým

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.